בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
חכמת רחוב 
שורדים ברשת 
 
 הוליד את הבאנר סייט הישראלי הראשון. קמפיין קלווין קליין   
חכמת רחוב |
 
שגית פורטי-טל

תקראו לזה כריסמס, סילווסטר או חנוכה. חכמת רחוב נותנת הצצה לצד הנחשק של תעשיית הפרסום ב- 2008 - האינטראקטיב. לבבות אדומים, בובות ברבי וכמובן חתיכים בבגדי ים - כל מה שגרם לכם להקליק השנה על באנרים

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
מבט (חצי מקנא) למתרחש בעולם השיווק, הפרסום והקריאייטיב מעבר לים. בלי מונחים אקדמיים ובלי ניתוחים מעמיקים. רק קריאייטיב חד, נוגע ומדוייק, שניתן עם קצת השראה, ליישם גם כאן.

עד שתוכתר מחליפה חדשה נראה כי האינטראקטיב, המדיה הכי סקסית בתעשייה, נמצאת כאן כדי להישאר. וכדי לשרוד היא חייבת להמציא את עצמה כל פעם מחדש. על פי 2008, נראה שהיא הצליחה. קבלו סקירה קצרצרה של קמפיינים, מיני סייטים, ואתרים נבחרים, כולם על טהרת אמנות האינטראקטיב, שעלו ברשת בארץ ובעולם במהלך 2008. כן, יש גם אפילו חידושים כחול לבן.
 

שיווק גורילה

אחרי שהגורילה זיכתה אותם בפרסי פרסום בינלאומיים, קבלו סיור וירטואלי וגלו את הסוד של קדבורי, התחליף הייחודי והאלגנטי למי שמפחדים מחיות רעות. בנות, נסו להתעלם משריקות התוכי.
 
נסו להתעלם משריקות התוכי. קדבורי
 נסו להתעלם משריקות התוכי. קדבורי 
 
 

הכוכב של סטלה

אין שום ספק שאנשי הקריאייטיב של הבירה שהפכה למותג הכי יוקרתי בעיר עושים עבודה לא רעה בכלל, ואם יורשה לי לומר אז כן, בעקבות קמפיין הכוכבים, גם אני חוסכת שקל לשקל בשביל לגימה מהמלכה האם.

אז לכבוד החגים ובגלל המצב כנסו לאתר ותתחילו לשלוח כוכבים לאנשים שבא לכם לפנק. מומלץ בחום להקליק, יש שם עוד יופי של עבודות.
 
תתחילו לשלוח כוכבים. סטלה
 תתחילו לשלוח כוכבים. סטלה   צילום: Psyop  
 

כוכב נולד – 1958

ברבי, המלכה הבלתי מעורערת של הבובות, נולדה בשנת 1958, ומאז חלפו עברו להם חמישה עשורים ואין ספור בובות נושא, בגדים ואביזרים. בין עשור לעשור ניסו בובות רבות ורעות לקחת לה את הבכורה אבל ברבי כמו ברבי, המשיכה לשתוק ולהישאר היפה של השכבה. גם היריבה הכי חזקה שלה נשברה השנה וצו בית משפט הורה להסיר אותה מהמדפים. אז לכבוד החגים והנוסטלגיה קבלו לינק לדבר הכי ורוד שתראו במדור השבוע.

הסרט שלפניכם לוקח אותנו אחורה בזמן לבובה הראשונה שעלתה על המדפים בשנת 1958 ועד ימינו. הסרט צולם במצלמת 35 מ"מ. מישהו זוכר? היה פעם דבר כזה... ועבר אדפטציה והותאם לפלאש ושאר הטכנולוגיות החדשניות הנתמכות ברשת.

קבלו 2 הצצות נוצצת: אחת לסרט המלא, שם תוכלו לצפות בסרט המדובר וגם בסרטון מאחורי הקלעים ולראות את בניית הסט המיניאטורי ואת כל העוסקים במלאכה.

ההצצה השניה היא לאתר ברבי שם הועלה הסרטון האינטראקטיבי בו הגולשות יכולות לעצור את הסרט ולהקליק על פריטים ייחודיים המופיעים על הסט אז קדימה צאו לדרך.
 
עבר אדפטציה והותאם לפלאש. קמפיין ברבי
 עבר אדפטציה והותאם לפלאש. קמפיין ברבי 
 

מציצים, גרסת קלוין קליין

קמפיין האינטראקטיב לבושם החדש של אובסשן מבית קלוין קליין הוליד את הבאנר סייט הישראלי הראשון. מדובר בבאנר רגיל שהופך במעבר עכבר למיני סייט ובו עולם תוכן חדש. בדולרית זה אומר: "קמפיין רגיל הופך לקמפיין פרימיום בלי להוסיף אגורה".

במקרה של קלווין קליין אפשר להציץ (תרתי משמע) אל מאחורי הקלעים של אווה מנדס.
 
קמפיין האינטראקטיב לאובסשן. קלווין קליין
 קמפיין האינטראקטיב לאובסשן. קלווין קליין   צילום: לעומק התודעה אינטראקטיב 
 

חנה הולכת לבחירות

קבלו במחיאות כפיים את אחד הסרטים הכי מושקעים שמצאתי בזמן האחרון, בו אתם הבמאים ואתם תחליטו מה ייהיה סופה של חנה. הכל בזכות סבון נוזלי, שמפו, מרכך ושאר נפלאות מוצרי דאב הנמצאים על המדף.

חנה, צעירה בת 20 מתעוררת אחרי לילה סוער על הספה בסלון של אחותה ונזכרת באירועי הלילה האחרון ...כנסו ללינק ותחזיקו איתי אצבעות בכל פריים בו היא תצליח להגיע לפגישה עם הארכיטקט הבורגני שלה. או שאולי עדיף לתת ה להמשיך להתעורר כל בוקר במיטה אחרת? בחירה שלכם.
 
אתם תחליטו על גורלה של חנה. דאב
 אתם תחליטו על גורלה של חנה. דאב   צילום: דאב 
 

הבייב החדש בשכונה

התוכנית עוד לא התחילה ואני כבר סימנתי את הבייב הבא שלנו: עו"ד כספי. ולמי שמעדיף שפה עכשווית: יואב כספי - משפטן, לונדון. הוא הורס, הוא מתוק והוא בדיוק ההיפך הגמור ממר מנו היקר. אבל לא בשביל זה הבאתי אתכן עד הלום. ערוץ 10 ביקש קמפיין ויראלי וקיבל. למעלה מ-60,000 הדחות נרשמו מאז העליה לאוויר, והכל בזכות קמפיין אינטראקטיבי ויראלי שרקחה מחלקת האינטראקטיב של לעומק התודעה. אז אם עוד לא הדחתם, זה הזמן להכנס לעיניינים.
 
ערוץ 10 ביקש קמפיין ויראלי וקיבל. יואב כספי - משפטן, לונדון
 ערוץ 10 ביקש קמפיין ויראלי וקיבל. יואב כספי - משפטן, לונדון   צילום: גיא קרן 
 

אקורד הסיום

חברת AKQA בטייק אוף לשיר חג המולד הותיק והסכריני – חוזרים למציאות המצרצרת. ואל תשכחו להיכנס לאתר שלהם. שווה כל רגע.
 
חוזרים למציאות המצרצרת. AKQA
 חוזרים למציאות המצרצרת. AKQA   צילום: AKQA 
 
הכותבת הנה מנהלת השיווק של חברת "לעומק התודעה-שיווק לצעירים".
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by