בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
גיתם יקצץ 10% בשכר  

גיתם יקצץ 10% בשכר

 
פרסום ושיווק |
 
איילה צורף, Themarker

משרד הפרסום גיתם יקצץ 10% בשכר העובדים - כ-150 איש. מנהלי קריאייטיב, מנהלי פלניניג, מנהלי לקוחות וכל חברי ההנהלה יקצצו 10% בשכרם החל משכר ינואר

 
 
 
 
 
 
 
 
 
2009 מסתמנת כשנה לא פשוטה. המאירי
 2009 מסתמנת כשנה לא פשוטה. המאירי 
 צילום: יח"צ 
 
משרד הפרסום גיתם יקצץ 10% בשכר העובדים. הקיצוץ יחול ב-2 דרכים: בכירי הקבוצה - מנהלי קריאייטיב, מנהלי פלניניג, מנהלי לקוחות וכל חברי ההנהלה - יקצצו 10% בשכרם החל משכר ינואר. יתר העובדים יספגו אף הם קיצוץ של כ-10% בשכרם, אם כי זה ילווה ביומיים של חופשה ללא תשלום בכל חודש, החל מינואר. כמו כן, נערכו במשרד לשורה של קיצוצים, בהם ביטולי הטבות שונות אשר היו נהוגות בעבר.

בקבוצת גיתם עובדים כ-150 איש, כ-100 מהם הם עובדי משרד הפרסום עצמו. יתר העובדים הם עובדי יחידות הפרסום הקטנות יותר: BBDO דיזיין (משרד לעיצוב ומיתוג), BBDO סוהו (משרד פרסום לתקציבים קטנים ופעילות שיווק גרילה), BBDO קונטנט (משרד פרסום לתוכן שיווקי) ומשרד הפרסום האינטראקטיווי של הקבוצה.

לדברי מיכל המאירי מנכ"ל המשרד, "שנת 2009 מסתמנת כשנה לא פשוטה, העתיד לוט בערפל ודורש מאיתנו הערכות בהתאם. אי לכך נקטנו בשורה של קיצוצים וצמצומים שהם צו השעה. לכולנו ברור שנידרש השנה למאמץ גדול יותר ולמחוייבות גדולה מתמיד ללקוחותינו".

משרד הפרסום גיתם מצטרף למספר משרדי פרסום נוספים שקיצצו באחרונה לנוכח הירידה בהיקפי הפעילות של לקוחותיהם, והקיצוץ המסתמן בתקציבי הפרסום של 2009: מקאן אריקסון שקיצץ בשכר הבכירים, פובליסיס-אריאלי בו פוטרו יותר ממחצית העובדים, כמו גם פיטורים בזרמון-גולדמן ובראובני-פרידן. הערכות הן שמשרדי הפרסום הגדולים הנותרים לא יוכלו להרשות לעצמם שלא לקצץ בשכר העובדים או לפטר עובדים נוכח הירידה המהווה בתקציבי הפרסום.

עוד בפרסום ושיווק
 
 
 
עוד ב-Themarker
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by