בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
תעשייה 
לא למלחמה 
 
 רוצים מלחמה אמיתית, לא בין רקדנים. ``מלחמת העולמות``    צילום: רונן אקרמן    
תעשייה |
 
דוד ורטהיים

כן למלחמה בעזה, לא למלחמת העולמות. זה מה שאמר הציבור אמש והשאיר את קשת עם השקה חלשה לפריים טיים הארוז מחדש

 
 
 
 
 
 
 
 
 
השקה חלשה ל"נולד לרקוד" בוריאציה המיליטריסטית שלה - "מלחמת העולמות". התוכנית החדשה שהוקרנה אמש זכתה ל - 20.6% בלבד, הרבה פחות מהנתון שציפו לו בזכיינית קשת, וקצת יותר ממחצית מפתיחת העונה של "ארץ נהדרת" שהוקרנה רק לפני שבוע. מזג האוויר הקר כפי הנראה לא גרם לצופים להשאר ולצפות בצביקה הדר ובמותג החדש ומיד אחרי מהדורת החדשות הנצפית במיוחד (23.8%) של הערוץ השני, קרוב לחמישית מהצופים נטשו את המסך. מי שנהנה, אף הוא בנקודות בלבד, מההשקה הפושרת היה כצפוי אמנון לוי עם "שומר מסך" ששודר ממול בערוץ 10 וקיבל 10.3% צפייה.

עם תחילת מבצע "עופרת יצוקה", אחוזי הצפייה בחדשות נוסקים לגבהים כמוהם לא נראו מזמן. כבר ביום שבת בערב, מהדורת חדשות הערוץ השני זכתה ל-24.4% מובילים, מגמה שנשמרה כאמור גם אמש. גם בערוץ 10רוו נחת מ-13% צפייה נאים, בדיוק אגב כמו אלו של הצלע החדשותית החלשה ביותר בימים כתיקונם - ערוץ 1. לערוץ 10 מדובר בעליה של 30% לעומת צפייה בשגרה, לערוץ הראשון מדובר בלא לא פחות משילוש. גם "היום שהיה" קיבל נהנה מעליה וקיבל 7.3%, כך גם משדרי החדשות של אחר הצהריים, "רפי רשף-מיוחד" שנהנה מ- 8.7%, ו"מה קורה" שנהנה מ-15.9%.
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by