בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
המירוץ למיליון 
 
 מחיר ממוצע לנקודת רייטינג בתוכנית הגמר עמד על 2,300 שקל. גמר ``האח הגדול``    צילום: יח``צ קשת    
פרסום ושיווק |
 
איילה צורף ואמיתי זיו, Themarker

הכנסות קשת מ"האח הגדול": כ-76 מיליון שקל. הזכיינית הרוויחה כ-7 מיליון שקל מפרסום בתוכנית הגמר לבדה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
הכנסות הזכיינית קשת מפרסום וחסויות בתוכנית "האח הגדול" הן כ-76 מיליון שקל לעונה כולה, מהם כ-7 מיליון שקל מפרסום בתוכנית הגמר לבדה - כך עולה מחישוב TheMarker ובדיקה מול רוכשי מדיה.

פרסומת הגמר (ברייק הזהב), שבה שובץ תשדיר של בזק, עלה לחברה 250 אלף שקל, והיא נרכשה בנפרד מחבילת חסות כוללת של בזק - שרכשה בעבורה חברת מדיה.קום בעלות של 2 מיליון שקל.

מחיר ממוצע לנקודת רייטינג בתוכנית הגמר עמד על 2,300 שקל, בעוד מחיר ממוצע לנקודת רייטינג בעונה עצמה עלה כ-1,700 שקל. בעונה כולה שידרה קשת 681 דקות פרסום (לא כולל את דקות הפרסום בתוכנית הגמר). בתוכנית הגמר שודרו 38 דקות פרסום. רייטינג ממוצע לעונה היה 29% ובתוכנית הגמר הוא זינק ל-39%. למרבית הלקוחות שפרסמו בתוכנית הגמר, כמו גם בעונה כולה, יש הסכמי פרסום שנתיים עם קשת. למרות זאת, הם נדרשו לשלם תוספות מנת לשריין מקום בתוכנית הגמר, שכן בהסכמי הפרסום השנתיים ישנו סעיף הקובע כי בתוכניות מדיה מיוחדות תחול תוספת של כ-10% על עלות הפרסום.

"האח הגדול" היא התוכנית המכניסה ביותר של קשת מעולם. גם תוכניות בולטות ויקרות לפרסום אחרות לא הניבו לה הכנסות כאלה.

חברות הסלולר הכניסו כ-350 אלף שקל מ-2 מיליון הודעות ה-SMS בגמר. קדחת ה-SMS שעוררה התוכנית הביאה לשליחת יותר מ-2 מיליון SMS במחיר של שקל להודעה. חברות הסלולר נוטלות 50% מההכנסות, 10% למפעילת השירות ו-40% מההכנסות מ-SMS מועברים לקשת - שהכניסה כ-600 אלף שקל מהם, לאחר ניכוי התשלום לחברה ההולנדית בעלת הזיכיון של התוכנית.

עוד בפרסום ושיווק
 
 
 
עוד ב-Themarker
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by