בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
nana10 עולה 
 
 אין חידושים משמעותיים. TIM נובמבר    צילום: אילוסטרציה    
פרסום ושיווק |
 
דוד ורטהיים

סקר TIM לחודש נובמבר מפנה מקום לשתי קפיצות: nana10 ופייסבוק שנמצא בקאמבק. גם Themarker מתחיל להנות מהקלקות המשבר

 
 
 
 
 
 
 
 
 
סקר TIM לחודש נובמבר, הבודק את רמת החשיפה לאתרי האינטרנט הגדולים, פורסם היום, אך לא מחדש הרבה. כבכל החודשים האחרונים, שלושת פורטלי התוכן המושלים בכיפה הם וואלה! (עם ירידה קלה), לאחריו Ynet (שממשיך להתחזק) ואחריו nana10, בסדר הזה. בשני האתרים הגדולים כאמור לא נרשמו תזוזות משמעותיות, אולם דווקא ב-nana10 שאמנם מפנה את מקומה לקפיצת הפייסבוק של החודש, חלה עליה משמועית ברמת החשיפה מ- 29.9% בסקר הקודם ל- 33.1% בסקר הנוכחי.

גוגל כאמור נותר במקום הראשון, עם 89.3% אחוזי חשיפה ומדגים עליה קלה אף הוא לעומת 86.1% שקיבל בסקר הקודם. Youtube שומר על המקום הרביעי ועולה מ-39.7% ל-41.2% בסקר הנוכחי, ואחריו פייסבוק שמבצע זינוק משמעותי נוסף מ-29% ל-33.3% בסקר הזה. למרות הירידה בדרוג, nana10 רושמת עלייה ל-33.1% (29.9% בחודש שעבר). Mako של קשת נמצא גם החודש במקום השביעי עם עלייה מ-24.5% ל-28.3% והמשיכה גם החודש להנות מפירות האח הגדול.

אתרי הכלכלה "גילו" סוף סוף את הצד החיובי במשבר הכלכלי, והם נהנו בנובמבר מעלייה נאה. TheMarker עלה ב-2% ל-14.9% וגלובס לעומת "גלובס" שרושם עליה קטנה של 0.2% ומגיע ל-11.8%. ONE עם 15.7% לעומת אתר ספורט 5 עם 14.3%.
 

גם האינטרוויזיה בעלייה

 
בסקר נבחנו הרגלי הגולשים באשר לצפיה באמצעות האינטרנט בתוכניות טלוויזיה בשידור חי. 24% מהגולשים בגילאי 13 ומעלה דיווחו כי הם נוהגים לצפות באינטרנט בשידורים חיים של תוכניות טלוויזה, מגמה המתחזקת מסקרים קודמים. תופעה זו אגב, בולטת יותר בקרב צעירים בגילאי 13 עד 29 ובמיוחד בקרב בני נוער בגילאי 13-17 אשר 33% מהם צופים בשידורים חיים.
 
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by