בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
חכמת הרחוב 
לפרק שוודית ולנוח 
 
 התשובה שהגיעה אחרי חמש דקות בדיוק היתה “I’d love to``. מדונה עבור לואי ויטון    צילום: Steven Meisel    
חכמת הרחוב |
 
שגית פורטי-טל

איך מפרסמת ענקית הרהיטים השוודית בטורונטו? עבור מה הסכימה מדונה לפתוח את הרגליים? וגם, איך מפתים את הגברים בניו-זילנד לגלוש דווקא באתרי דייטינג? חכמת רחוב 16

 
 
 
 
 
 
 
 
 
מבט (חצי מקנא) למתרחש בעולם השיווק, הפרסום והקריאייטיב מעבר לים. בלי מונחים אקדמיים ובלי ניתוחים מעמיקים. רק קריאייטיב חד, נוגע ומדוייק, שניתן עם קצת השראה, ליישם גם כאן.
 

הרכבה עצמית

 
כרגיל, וללא קשר לסקרי דעת קהל ושירות (שאחד מהם פורסם השבוע), הקמפיינים שמוציאה הענקית השוודית איקאה בעולם מאשרים שמדובר בחגיגה קריאטיבית, סוכריות של ממש. אז הנה חלף עבר לו הקיץ ואחרי פעילות אמביאנט שכללה עיצוב וריהוט רחובות, צביעת מרפסות בערים גדולות, ועיצוב קרונות רכבות, הגיע מקומם של מודעות החגים, הפעם בטורונטו הקנדית. אז קבלו את הבילבורד ותהנו מדצמבר. בפרינט יצאו מודעות אהבה ותקווה.
תציצו.
 
חגיגה שוודית בניחוח קנדי. איקאה
 חגיגה שוודית בניחוח קנדי. איקאה   צילום: Zig, Toronto 
 
ועוד אחת
 
 צילום: Zig, Toronto 
 
 
ואחת אחרונה
 
 צילום: Zig, Toronto 
 

סקראבל

והנה ממשחק מילים מדליק שהפך לקלאסיקה בקרב אוהבי משחקי השולחן בצ'ילה. לטובת מי שלא מכיר בשל גילו הצעיר, קבלו לינק לאתר החברה. אין ספק שמדובר באחד מהקמפיינים היותר טובים שנעשו לאחרונה. כל מילה נוספת, מיותרת.
 
אחד הקמפיינים הטובים שנעשו לאחרונה. סקראבל
 אחד הקמפיינים הטובים שנעשו לאחרונה. סקראבל    צילום: JWT Santiago Chile  
 
ועוד אחת
 
 צילום: JWT Santiago Chile  
 

עץ ועצה

החברה הדרום אפריקאית Havaianas, משגעת אותנו כל קיץ מחדש. הפעם היא הפכה עצים במדינה השלטת באפריקה, והפכה אותם לעצי סנדל. האחראית לפלא הזה היא לא אחרת מאשר סוכנות BBDO South Africa שמתעלה על עצמה פעם נוספת בכל הקשור לשיווק בשטח. אחרי הפעילות שלפניכם אני יודעת בדיוק איזה עץ אני רוצה בגינה.
 
איזה עצים ואיזה סנדלים. Havaianas
 איזה עצים ואיזה סנדלים. Havaianas   צילום: BBDO South Africa 
 

איזה גבר את רוצה?

פורטל האינטרנט flossiecom הניוזילנדי יצא בקמפיין אמביאנט חריג בנוף הרשתי, והחליטה לצאת לשטח, זה האמיתי. המדובר מדובר בפורטל לייף סטייל המאגד את תחום האופנה, בידור, בריאות, קריירה, דייטינג, חתונות ועוד.

חברת ההפקות TBWA\WHYBIN\TEQUILA, New Zealand שלקחה על עצמה להרים את הפעילות בחרה לקדם את האתר בעזרת התחום הפופולארי ביותר בקהל היעד: דייטינג. הרעיון: מכונות ממכר אוטומטית של גברים פוזרו ברחבי מרכזי קניות הומים תחת מספר קטגוריות עיקריות: מושלם, חתיך, עשיר ועוד. המטרה: להביא מאות גברים לראיונות במשרדי החברה כדי לעשות מבחני התאמה אל מול חבר שופטים נשי טהור. את השאר עשו הבנות לבד, שימו לב.
 

שפגאט מלכותי

לפעמים, רק לפעמים, בכל זאת פרזנטור טוב יכול לעשות את העבודה יותר מ-1000 רעיונות פרסומיים מבריקים אחרים. במקרה זה גם אני נאלצת לוותר על מסורת הגרילה והאמביאנט ולסגוד לקמפיינים כמו זה שלפניכם.

ולעניינו, רק המלכה האם מדונה יכולה להרשות לעצמה בגילה הצעיר להסכים בעבור חופן דולרים שעל פי ההערכות נע סביב ה- 10 מיליון לעשות שפגאט לטובת מארק ג'קובס מעצב הבית של לואי ויטון, לקמפיין תיקי הקיץ של החברה שיעלה במגאזינים החל מחודש פברואר. הבחירה במלכה האם, למי שלא בקיא בפרטים, נעשתה בארוחת בוקר קריאטיבית בה הציע מעצב העל את מדונה לאחר שערב לפני היה אורח שלה בהופעה בלונדון. מספרים שהוא שלף את הבלאקברי שלו, שלח לה מסר קצר והתשובה שהגיעה אחרי חמש דקות בדיוק היתה “I’d love to".

לפניכם שתיים מתוך 6 תמונות שצולמו לטובת הקמפיין על ידי Steven Meisel. מי יודע אולי בטקס פתיחת האולימפיאדה הבאה נוכל לראות את המלכה האם בהצגת תכלית מושלמת. הזהב מובטח. אגב, יודעי דבר מעריכים את שווי הקמפיין בכ- 250 מיליון דולר אז בינינו מה זה עשרה מיליון לפרזנטור?
 
לפעמים, בכל זאת פרזנטור טוב יכול לעשות את העבודה. מדונה
 לפעמים, בכל זאת פרזנטור טוב יכול לעשות את העבודה. מדונה    צילום: Steven Meisel 
 
ועוד אחת של המלכה
 
 צילום: Steven Meisel 
 
הכותבת הנה מנהלת השיווק של חברת "לעומק התודעה-שיווק לצעירים"
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by