בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
תקשורת 
רדיו 99 מציג: רגעי כסף 
 
 עולה לרדיו 99 כ-50 אלף שקלים בחודש. רוזן    צילום: בוצ`צ`ו    
תקשורת |
 
דוד ורטהיים, חדשות 10, Themarker

רביב דרוקר חשף אתמול ב"שישי" את המשכורות בהן קנה גאידמק עיתונאים: חגי גולן - 50 אלף שקל לחודש, גיא פינס - 74 אלף שקל, אורלי וילנאי וגיא מרוז קיבלו בין 100 ל-120 אלף שקל כל אחד

 
 
 
 
 
 
 
 
 
ארקדי גאידמק, עד לאחרונה בעל השליטה ברדיו 99, שילם לעיתונאים משכורות בגובה אלפי שקלים בחודש, פי כמה מהמקובל בתחום הרדיו, ובמקרים אחדים עבור שעת שידור אחת ליום או לשבוע - כך עולה מתחקיר של העיתונאי רביב דרוקר, ששודר אתמול בערוץ 10. מאחר ומרבית העיתונאים הבכירים המועסקים ברדיו של גיאדמק עבדו ועדיין עובדים גם בכלי תקשורת נוספים, ניתן להעריך שסכומים אלו הם רק חלק מתלוש המשכורת הכולל שהם קיבלו או מקבלים מידי חודש.

לפי המסמך שהגיע לחדשות 10 ונכון לאוקטובר 2008, עולה גיא פינס לתחנה 74 אלף שקל לחודש עבור תוכנית תרבות יומית, שהוא מגיש באופן אישי פעם בשבוע. פינס אמר בתגובה כי השכר משולם לחברת ההפקות שבבעלותו. ורדה רזיאל ז'קונט קיבלה שכר בעלות 82 אלף שקל לחודש.

התוכנית של אורלי וילנאי ושל גיא מרוז עלתה לתחנת הרדיו 100-120 אלף שקל בחודש. גיא מרוז הדגיש בראיון ששודר בתוכנית כי ניתן לו בתוכנית חופש עיתונאי מושלם ובלתי מוגבל.
 

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ בראש

110 אלף ש"ח לחודש בממוצע. אסייג וברקוביץ
 110 אלף ש"ח לחודש בממוצע. אסייג וברקוביץ 
 צילום: יח"צ 
 
עורך גלובס חגי גולן עולה לרדיו 99 על פי המסמך שהגיע לחדשות לדרוקר סכום של 50 אלף שקלים לחודש, עבור תוכנית כלכלית יומית. לדברי גולן אין כל קשר בין הגשת התוכנית ברדיו 99 לבין הסיקור של גלובס: "גלובס עשה לגאידמק חיים קשים".

העיתונאי עמנואל רוזן עולה לרדיו 99 כ-50 אלף שקלים בחודש עבור תוכנית שבועית, ביום שישי. על פי הסכם בין רדיו 99 לבין חדשות ערוץ 2, כל כתב של חברת החדשות שעולה לשידור באחת התוכניות ברדיו קבל כסף מהתחנה שבבעלות גאידמק. הסכומים עומדים על מאות שקלים לכל שידור. רוזן טען בראיון לערוץ 10 כי לעובדה שגאידמק שילם את שכרו לא היתה השפעה על דרך סיקורו את עסקיו האחרים.

כתבת הספורט אופירה אסייג מקבלת על פי חדשות 10 שכר חודשי של 100 אלף שקלים בחודש עבור תוכנית ספורט יומית שהיא משדרת בתחנת הרדיו. השחקן אייל ברקוביץ ששותף לתוכנית הספורט עולה לתחנה 120 אלף שקל בחודש.
 

קריסת האימפריה

 
לפני כשלושה חודשים החל גל פרישות בכירים בתחנה בעקבות הודעתו של גיאדמק על מגעים למכירתה לאנשי העסקים אלי עזור ודודי ויסמן, מבעלי רדיו 103 ורשת קלאב הוטל, זאת לאחר שהרשות השנייה אילצה אותו לעשות כן בשל בחירתו לעסוק בפוליטיקה, ולרוץ לראשות עיריית ירושלים.

כאשר רכש גאידמק את רדיו 99 לפני מעל לשנתיים היא נקראה 99 אסקייפ ושידרה מוסיקה לצעירים בחסות חברת פלאפון. גאידמק שכר אנשי תקשורת רבים כדי להעלות את יוקרתה ואף מיתג אותה מחדש תחת הסלוגן "הרדיו של המזרח התיכון". על ניהול התחנה הופקדו אז רם לנדס ומישל קרמרמן. לנדס היה ממקימי חברת החדשות של ערוץ 2 והמנכ"ל הראשון של חברת החדשות של ערוץ 10, קרמרמן הגיעה מערוץ 10 ולפני כן היתה סמנכ"לית שיווק בזכיינית ערוץ 2 רשת.

תחקיר "שישי" עסק בנושא עלייתו ונפילתו של איש העסקים המסתורי והמאיים, שהפך לאחד הפראיירים הגדולים בתולדות מדינת ישראל. הדרך בה נקנתה בית"ר ירושלים, העברות הכספים השנויות במחלוקת בבית החולים "ביקור חולים" ומשכורות העתק ברדיו 99 - איך הצליחו כל כך הרבה אנשים לחלוב כל כך הרבה כסף מארקדי גאידמק?
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by