בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
חכמת רחוב 
חג הנולד 
 
 חוגגים את המשבר בקמפיינים אקטואליים. בריטניה    צילום: המשרד לתכנון המשפחה בבריטניה    
חכמת רחוב |
 
שגית פורטי-טל

המיתון מגיע לרחוב. לפרסום ברחוב. איך מפרידה פג'ו בין קונדומים לסטרייטים ולגייז? כיצד משלבים פעילות אמביאנט עם מסז' לרגליים? וגם, קינוח עסיסי שהכינה BBDO בניו זילנד לעיתונאים בלבד

 
 
 
 
 
 
 
 
 
מבט (חצי מקנא) למתרחש בעולם השיווק, הפרסום והקריאייטיב מעבר לים. בלי מונחים אקדמיים ובלי ניתוחים מעמיקים. רק קריאייטיב חד, נוגע ומדוייק, שניתן עם קצת השראה, ליישם גם כאן.

המיתון העולמי נותן אותותיו כידוע, בראש ובראשונה בתקציבי השיווק והפרסום, המקבלים מהלומה מידי יום. אולם, מעז יוצא מתוק: דווקא בשל כך, הפעילות השיווקית הופכת להיות יצירתית, ממוקדת ומעניינת יותר. במצבים אלו הקלישאה על יצירתם המשובחת של האמנים הרעבים, הופכת לרלוונטית מתמיד והמרוויחים העיקריים הם אנשי שיווק הגרילה והאמביאנט (חוץ מהצרכנים כמובן).
 

הבוקר שאחרי

 
המשרד הבריטי לתכנון המשפחה בחר לצאת בקמפיין שנוי במחלוקת, תוך שימוש ראשון מסוגו בשני אירועים אקטואליים במקביל: המשבר הכלכלי וחג המולד המתקרב. הנחת יסוד היתה ברורה: עבור מרבית הצרכנים, חגים הם שעמום אחד גדול, והדבר הטוב היחיד שיכול לצאת מהם הוא סקס. על כן פורסמה מודעה ברוח זו: "אחרי שבישלנו, אכלנו, ניקינו וסידרנו - הגיע הזמן להשתעשע...אז סנטה קלאוס מגיע רק פעם בשנה אבל גם פעם אחת עלולה להסתיים בהריון לא רצוי...ועכשיו, עם המשבר הפיננסי, הייתם מוכנים להסתכן?...". הקמפיין מיועד כמובן לקהל היעד שלא היה זהיר אחרי ארוחת החג, והפיתרון הוא כמובן להשתמש בגלולה של הבוקר שאחרי. ומשבר פיננסי כבר אמרנו? אז החלק היפה בקמפיין הוא דווקא העובדה שהגלולה ניתנת חינם. ועכשיו, יש לכם אשליות בקשר ללונדון?
 
קמפיין משולב עם טאצ' אקטואלי. המשרד לתכנון המשפחה
 קמפיין משולב עם טאצ' אקטואלי. המשרד לתכנון המשפחה 
 

תנועה מגונה

חברת פגו' בחרה לציין את יום האיידס הבינלאומי במודעות יפיפיות. כל משפט נוסף מיותר. החברה יצאה בשני ויז'ואלים שונים (לפניכם) האחד לקהילת הגייז והשנייה לזוגות סטרייטים והכי חשוב, הם לא שכחו לצרף קונדום למודעות. אז סעו בזהירות הקונדום בפנים.
 
 צילום: פג'ו 
 
 
והגייז לא מקופחים
 
 צילום: פג'ו 
 

דורכים עליכם

מה זה OGAWA? סוג של מסאז' אוריאנטלי חדש המשווק כפעילות אמביאנט קלאסית. בואו, נדרוך עליכם תשלמו לנו ואל תשכחו לספר לכולם שזכיתם לחוויה מעולם אחר, איתם בחרה רשת ספא יוקרתית לבדל את עצמה ממתחרותיה. בחלק ממדבקות הרצפה הוסיפו טביעות רגליים סתם כדי שזה יראה אמיתי יותר.
 
פעילות אמביאנט קלאסית. OGAWA
 פעילות אמביאנט קלאסית. OGAWA 
 

נגיסה גורלית

הסדרה נמלטים חזרה לעונה חדשה בניו זילנד. ואיך משווקים את הסדרה לברנז'ה? סוכנות BBDOהניו זילנדית החליטה לצאת במיני קמפין מיוחד לעיתונאים ולאנשי המדיה, במסגרתו, מעבר לטרליירים ולצפייה המוקדמת בכל פרקי העונה, הם הוזמנו לקפה ועוגה, עם טוויסט בצידה. בפעם הבאה שאתם נוגסים מעוגה המגיעה אליכם מגוף שידור או יח"צ, תלעסו בזהירות.
 
עוגה, עם טוויסט בצד. נמלטים
 עוגה, עם טוויסט בצד. נמלטים   צילום: Colenso BBDO, Auckland 
 
הכותבת הנה מנהלת השיווק של חברת "לעומק התודעה-שיווק לצעירים"
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by