בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
אבי ניר שיווק בע"מ 

אבי ניר שיווק בע"מ

 
פרסום ושיווק |
 
דוד ורטהיים

מנכ"ל קשת השוהה בימים אלו בבית החולים, התבשר שבוע לפני תקיפתו על בחירתו לאיש השיווק של חודש נובמבר 2008. יו"ר איגוד השיווק, עו"ד תלמה בירו: "בצד היותו איש טלוויזיה מחונן, חתום ניר על מהלכים שיווקיים פורצי דרך ואפקטיביים"

 
 
 
 
 
 
 
 
 
"חתום על מהלכים שיווקיים פורצי דרך". ניר
 "חתום על מהלכים שיווקיים פורצי דרך". ניר 
 צילום: יח"צ קשת 
 
מנכ"ל קשת אבי ניר השוהה בימים אלו בביה"ח, נבחר לאיש השיווק של חודש נובמבר 2008. ניר התבשר על בחירתו כשבוע לפני שהותקף על ידי ועדה מיוחדת של איגוד השיווק הישראלי, שעל חבריה נמנים כ – 15 מנכ"לים וסמנכ"לי שיווק בכירים. במסגרת בחירתו הגדירה הועדה את שנת 2008 כ"שנת הריאליטי" ואת אבי ניר "כמי שהוביל את מהפכת הריאליטי הבאה לידי ביטוי אופטימאלי במהלך השיווקי המזהיר של האח הגדול של קשת".

אתמול נודע כי מסתמנים כיוונים חדשים בחקירת התקיפה וכי בשבועות האחרונים קיבל ניר מכתבי אזהרה והודעת אימייל אנונימית. בנוסף, נודע כי אורלי וילנאי גילתה יונים מתות שראשן מרוצץ מתחת למכוניתה. בתוך כך הוא הוחזר לביה"ח.

ניר החל את פעילותו כמנכ"ל קשת ב- 2002 ובין הישגיו, כך על פי הועדה, נמצאים "מכירת פורמטים מקוריים לחו"ל ושילוב פלטפורמות נוספות מלבד הברודקאסט של ערוץ 2, כמו הכבלים באמצעות ערוץ ביפ וערוץ 20, באינטרנט ופורטל mako שהושק לאחרונה".

בירו אמרה היום כי "תקיפתו האלימה של חברנו אבי ניר התקבלה על ידי המפרסמים ואנשי השיווק בישראל בתחושת זעזוע, פלצות וחרדה. אנו מוקיעים בכעס, בשאט נפש ובנחרצות כל ניסיון לפגוע בחופש הביטוי ובחופש העיתונות שאבי ניר הוא שם נרדף לשניהם. בצד היותו איש טלוויזיה מחונן, חתום אבי ניר יחד עם רבים מאתנו על מהלכים שיווקיים פורצי דרך ואפקטיביים וככזה אנו רואים בו גם שותף לדרך. אנו שולחים לאבי איחולי החלמה שלמה ומחזקים את ידי המשפחה ואת ידי חברינו בקשת".
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by