בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
חכמת רחוב 
גלגלי הצדק טוחנים  
 
 ככה בונים מודעות ויזואלית. האחות האוסטרלית    צילום: Paraquad of paraplegic and teraplegic of South Aus    
חכמת רחוב |
 
שגית פורטי-טל

עבור מה קמפיין אמריקאי מציע לגברים להשפיל את עצמם? איך קוקה-קולה זירו ממציאה מחדש את חוקי הכדורגל? ולמה האוסטרלים יושבים בבתי קפה על כסאות גלגלים? חכמת רחוב בספיישל ארט וקופי משובחים

 
 
 
 
 
 
 
 
 
מבט (חצי מקנא) למתרחש בעולם השיווק, הפרסום והקריאייטיב מעבר לים. בלי מונחים אקדמיים ובלי ניתוחים מעמיקים. רק קריאייטיב חד, נוגע ומדוייק, שניתן עם קצת השראה, ליישם גם כאן.

פעילות אמביאנט זה סקסי אין ספק, הגרילה מחייבת אותנו להיות חדים וברורים מאוד, אבל השבוע יצא לי לראות המון סרטים ברשת ונראה לי שזה בדיוק הזמן לגוון ולתבל לכם ולי את המדור עם קצת ויראלי, קצת עבודת ארט וקופי משובחים, ואולי אפילו הומור שחור.
 

DOG HOUSE – "תהייה גבר תשפיל את עצמך"

 
רשת חנויות הכלבו הענקית בארה"ב JCPenny, יצאה לקראת החגים בקמפיין המזמין את הגברים לקנות לאישה שאיתם יהלומים המשווקים בחנויות הרשת. הקופי שנבחר לקמפיין: "GET OUT OF THE DOGHOUSE FREE CARDS", או בתרגום חופשי: "כרטיס היציאה שלך מהמלונה". ולמה הכוונה?

אז גברים יקרים, הנה הסרט לפניכם. המראות אני מסכימה, קצת קשים לצפייה ולמרות זאת מומלץ לגברים מגיל שנה ומעלה. זה רק יעזור להם בהמשך חייהם הבגירים. אגב, לאותם גברים שאין באפשרותם לרכוש יהלומים מציעים ברשת לדבר פחות, להקשיב יותר, להתנצל מראש, להביע רגשות, לעזור במטבח, להחליף לילד חיתול, להפסיק לעשות עיניים לנשים, ובקיצור, תדברו אבל אל תפריעו. במחשבה שנייה חברים, נראה לי שלמרות בעיות בתקציב, עדיף יהלום? לא. ולנשים, חברות יקרות תודו שזה בדיוק המקום אליו אתן חולמות לשלוח אותו אחרי שקיבלתן ממנו את המהדורה הכי חדישה של מעבד המזון המוביל בעולם כמתנת יום הולדת.
 
תהיה גבר - תשפיל את עצמך. JCPenny
 תהיה גבר - תשפיל את עצמך. JCPenny 
 

הפשטות הבלתי נתפסת

יש קמפיינים שהם כבר מיתולוגיה, לגביהם כל מילה מיותרת. הקמפיין של טושיבה הוא אחד כזה. ללחוץ PLAY וליהנות מפרסומת יפיפייה וגאונית.
 
יש קמפיינים שהם כבר מיתולוגיה. טושיבה
 יש קמפיינים שהם כבר מיתולוגיה. טושיבה   צילום: Agency: Grey London 
 
 

אם שותים לא נוהגים: הגרסה האוסטרלית

ממש לא נעים לצאת לבלות ולשבת ביום שמש אביבי בבית קפה, כל זאת יישובים על כיסא גלגלים. אבל כשמדובר בקמפיין של האחות האוסטרלית של הרשות הלאומית למניעת תאונות דרכים, הדברים מקבלים צורה קצת שונה. מה שלא יהיה, אחרי הבירה תוכלו לקום מהכיסא ולחזור הביתה בשלום.

ככה בונים מודעות ויזואלית לתוצאות השליליות של נהיגה תחת השפעת אלכוהול: כל מקומות הבילוי בדרום אוסטרליה הפכו לכיסאות גלגלים שכוסו בסטיקר האלמותי: "בחגים השנה אם שותים לא נוהגים".
 
"בחגים השנה אם שותים לא נוהגים". סטיקר על גלגלים
 "בחגים השנה אם שותים לא נוהגים". סטיקר על גלגלים   צילום: Paraquad of paraplegic and teraplegic of South Aus 
 

גראונד זירו

קוקה-קולה זירו ממציאה מחדש את החוקים. החברה בעלת המותג הפופולארי בעולם, פיזרה במקומות בילוי שולחנות כדורגל קצת שונים. המסר ברור: אם הצלחנו להביא לכם את קוקה-קולה זירו אז כנראה שהכל אפשרי.
 
כנראה שהכל אפשרי. קוקה-קולה זירו
 כנראה שהכל אפשרי. קוקה-קולה זירו    צילום: LEO BURNETT BUDAPEST HUNGARY 
 
הכותבת הנה מנהלת השיווק של חברת "לעומק התודעה-שיווק לצעירים"
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by