בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
חכמת רחוב 
הכלבה של אובמה 
 
 מדליקים קופסת גפרורים. פלייבוי ברזיל    צילום: Neogama/BBH, S&atilde.o Paulo, Brazil    
חכמת רחוב |
 
שגית פורטי-טל

מי הציע לנשיא הנבחר לאמץ כלב? מה עושה אלק בולדווין בשירותים? ואיך מקדמים את פלייבוי בברזיל? חכמת רחוב 13

 
 
 
 
 
 
 
 
 
מבט (חצי מקנא) למתרחש בעולם השיווק, הפרסום והקריאייטיב מעבר לים. בלי מונחים אקדמיים ובלי ניתוחים מעמיקים. רק קריאייטיב חד, נוגע ומדוייק, שניתן עם קצת השראה, ליישם גם כאן.
 

חיי כלב

 
אובמה הוא איש עם עקרונות. בנשימה אחת הוא מבטיח לבנותיו כלב וחותנת בבית הלבן. ואני שואלת, האם הכלב באמת ישמש את הבנות או שאולי יהיה מקור לנחמה עבור הנשיא החדש?

ולעניינינו, חברת פדיגרי המייצרת מזון לכלבים, יצאה בקמפיין שפונה ישירות לליבו של הנשיא הנבחר אובמה, וממנף את הבאזז שאופף את בחירתו. במודעות שפורסמו בעיתון US TODAY ביום חמישי האחרון הופיע הטקסט הקובע כי "הבטחות יש לקיים אז רק שתדע שיש לנו במקלט לכלבים הרבה כלבים שמחכים לאימוץ ואל תשכח מדובר במחויבות לכל החיים".

להלן המסר בהרחבה: "הנשיא הנבחר אובמה היקר, נשמח לעזור לך למלא אחר ההבטחה הראשונה שלך מקמפיין הבחירות. אנחנו מאוד מאושרים שאתה חוגג את ניצחונך בבחירות יל ידי אימוץ כלב לחיק המשפחה שלך. אנחנו בטוחים שתמצא את הכלבים החוסים בבית המחסה שלנו נאמנים, אוהבים ומיוחדים מאוד. אין כלב שלא זקוק למעט תקווה. תוכל למצוא אצלנו כלבים מקסימים וללמוד עוד על האחריות הגדולה שבאימוץ כלב למשפחה".

על החתום: www.dogsrule.com
ומה עם כל אותם אנשים שנשארו מחוסרי בית?
 
פונים ישירות לאובמה. פדיגרי
 פונים ישירות לאובמה. פדיגרי   צילום: Weber Shandwick Chicago & TBWA\Chiat\Day, Los Ange 
 

מתחמם, חם, לוהט אש!

הרבה מה לומר על הקד"מ של מגאזין פלייבוי בסאן פאולו אין לי. בסך הכל מדובר באמת בחומר לוהט: ליד דוכני המכירה של המגאזין פלייבוי בברזיל הציבה החברה המקדמת את מכירתו פוסטר ענק המורכב מ- 2 פסים שחורים על הדוגמנית. היופי הוא שהוגי הפעילות ירדו לפרטי פרטים ומתברר שאפילו הגפרורים הם אמיתיים.
 
אפילו הגפרורים אמיתיים. פלייבוי
 אפילו הגפרורים אמיתיים. פלייבוי   צילום: Neogama/BBH, São Paulo, Brazil 
 
 

הזרועות הארוכות של MTV

מה הקטע עם התחממות כדור הארץ, אתם באמת רוצים לדעת? כנסו בעצמכם לאתר mtvswitc ותגלו. למי שמתעצל, הנה תקציר:

המשבר הכלכלי לא פסח על הולנד וב -MTV בארץ הפרחים בחרו בדרך זולה במיוחד להעלות את רמת המודעות של ההולנדים להתחממות כדור הארץ. מספר זרועות מכאניות שנראות אנושיות לגמרי פוזרו באמסטרדם קאנל. הזרועות המכאניות החזיקו שלטים שהזמינו את צעירי אמסטרדם להיכנס לאתר של MTV כדי להבין מה בדיוק הקטע הזה עם התחממות כדור הארץ. הפעילות כמובן הצליחה, ועכשיו בודקים אפשרות להעלות פרסומות ברוח הקמפיין לאוויר.
 
זרועות מכאניות פוזרו באמסטרדם קאנל. mtvswitc
 זרועות מכאניות פוזרו באמסטרדם קאנל. mtvswitc   צילום: OgilvyAction, Amsterdam, The Netherlands 
 

אלק בולדווין בשירותים

ROCK 30 היא סידרה קומית המשודרת ברשת NBC. את הסדרה כתבה טינה פיי שאף משחקת בה בתפקיד ראשי ויש כאלה המכירים אותה כמגישת מהדורת עדכוני סוף השבוע בסדרה סטרדיי נייט לייב. לרגל עליית הסדרה בהולנד (כן, זו מהאייטם הקודם) ועם חבירתו של השחקן אלק בולדווין לקאסט יצאו ברשת בקמפיין גרילה בשירותים של מועדונים ומקומות בילוי לצעירים. נסו לשמור את תאריך העלייה לאוויר ושעת השידור נקיים.
 
קמפיין גרילה עם בולדווין בשירותים של מועדונים. NBC
 קמפיין גרילה עם בולדווין בשירותים של מועדונים. NBC   צילום: NBC 
 
הכותבת הנה מנהלת השיווק של חברת "לעומק התודעה-שיווק לצעירים"
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by