בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
לא עוצר באדום 
 
 איזונים ובלמים. סקר TIM אוקטובר    צילום: אילוסטרציה    
פרסום ושיווק |
 
דוד ורטהיים

סקר TIM לחודש אוקטובר: הפורטלים הגדולים חוזרים לשגרה, קשת נהנית מ"האח הגדול" ונכנסת סוף סוף לעשירייה, ויוטיוב ממשיך לזנק בעליה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
סקר TIM, הבודק את רמת החשיפה לאתרי האינטרנט הגדולים, מגלה שחודש אוקטובר היה בסימן איזונים ובלמים. החודש, שראשיתו אופיינה בחגים ואחריתו בסימני המשבר הכלכלי, לא מראה סימנים של חולשה בקרב מרבית האתרים הנצפים ומנתוני הסקר עולה כי רמת החשיפה הכוללת כמעט ולא השתנתה. והבלמים? מתברר כי הפער שהחל להצתמצם בחודש הקודם בין ynet ל-וואלה!, נעצר. אם בחודש ספטמבר האתר מבית ידיעות אחרונות התחזק לחשיפה של 60.7% מהגולשים, והמשיך את מגמת הפיכתו לאתר הנצפה בישראל, אפשר לעצור את החגיגות: על פי הסקר הנוכחי הפער בינו ובין וואלה! חוזר לעמוד על 10%.

שינוי משמעותי נוסף בעשירייה הפותחת בחודש החולף היה השקת האתר החדש של הזכיינית קשת - mako, שהודות לאח הגדול ולבאזז שיצר המיתוג המחודש שלו, הכניסה את קשת סוף סוף לעשיריית האתרים הנצפים. mako עקף את MSN ישראל והתברג במקום השביעי בטבלה לעומת המקום ה-11 בחודש שעבר, עם חשיפה של 24.5%. הזכיינית המתחרה, רשת, נהנית אף היא מתשומת הלב הטלוויזיונית של מפרץ האהבה, ומתמקמת במקום ה-13 ברשימת האתרים הפופולאריים, עם חשיפה של 17.7%, בדומה לחודש הקודם. אתר הוידאו הפופולארי יוטיוב מתברר, לא עוצר באדום אף הוא ורושם עלייה נוספת של 2% לעומת הסקר הקודם. את העשירייה הראשונה סוגר אתר תפוז עם חשיפה של 22.8%, כלומר בירידה קלה לעומת הסקר הקודם. המשבר הכלכלי מתחיל לתת אותותיו גם ברמת החשיפה לאתרים הכלכליים, אם כי לא כמו בחו"ל, שם מדובר במהפכה. TheMaker ממשיך להוביל בפער גדול על גלובס וצומח ל-12.7%, לעומת חשיפה של 11.6% לאתר גלובס.
 
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by