בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
צומת סגולה 

צומת סגולה

 
פרסום ושיווק |
 
איילה צורף, Themarker

סלקום כבר לא סגולה: מוסיפה ורוד, צהוב ותכלת לשפה הפרסומית שלה. שני משרדי הפרסום של החברה, מקאן אריקסון וגיתם BBDO, לא היו מעורבים בבניית השפה החדשה. מי כן? נוויל ברודי

 
 
 
 
 
 
 
 
 
מעגל פינות. ברודי לסלקום
 מעגל פינות. ברודי לסלקום   
סלקום יוצאת בשפת פרסום חדשה, שבמסגרתה היא מוסיפה לצבע הסגול, שהיה הצבע היחיד שלה בעשור האחרון, שלושה צבעים חדשים: ורוד זוהר, תכלת וצהוב. כעת, כל הפרסומים של החברה יהיו צבועים בארבעת הצבעים האלה.

כמו כן, החברה שינתה מעט את לוגו החברה ולדברי מנכ"ל החברה, עמוס שפירא, "ערכה ריענון, לא מיתוג מחדש". העיצוב החדש נעשה על ידי מעצב האתרים נוויל ברודי, שעיצב את האתרים ynet ונענע10 החדש.
 

לא מעולם הפרסום המסורתי

 
שני משרדי הפרסום של החברה, מקאן אריקסון וגיתם BBDO, לא היו מעורבים בבניית השפה החדשה. זאת על-אף שלרוב, חברה עם תקציבי פרסום בהיקף של עשרות מיליוני שקלים בשנה, שעורכת שינויים נרחבים כל כך בשפת הפרסום שלה, עושה זאת באמצעות חברות מיתוג ומשרדי פרסום. זו הפעם הראשונה שחברה ישראלית בעלת תקציב פרסום גדול, בפרט בעולם הסלולר, מפקידה עיצוב שפת המותג שלה בידי מעצב מתחום האינטרנט ולא מעולם הפרסום המסורתי.

לדברי עדי כהן, סמנכ"ל השיווק של סלקום, "אנו רואים את סלקום כחברת תוכן שנכנסת להרבה תחומים חדשים. לכן היא צריכה שפה רחבה, מגוונת וצבעונית יותר, שתאפשר לה לדבר עם הלקוח במגוון תחומים. בעולם השיווק החדש, המותגים צריכים להיות פתוחים וגמישים יותר, ולא להיות מקובעים על צבע אחד".

עוד בפרסום ושיווק
 
 
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by