בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
תעשייה 
הזוכים במירוץ: אובמה וונסה 
 
 סחפו את בית ישראל. אובמה ובית האח    צילום: RTR, יח``צ קשת    
תעשייה |
 
דוד ורטהיים

אובמה סחף לא רק את היבשת הגדולה אלא גם את הישראלים שצפו בהמוניהם במשדרי החדשות, ו"האח הגדול" נהנה (שוב) משיא חדש. רייטינג בחירות

 
 
 
 
 
 
 
 
 
סחף גם את הישראלים. אובמה
 סחף גם את הישראלים. אובמה 
 צילום: RTR 
 
ההכנות הרבות והצעדים שנקטו בשני הערוצים המסחריים אמש בסיקור הבחירות לנשיאות בארה"ב, הוכחו כמשתלמות. משדרי המורחבים אמש קבלו נתוני צפייה נאים בכל קנה מידה כשהמנצחת המובהקת הייתה חברת החדשות של ערוץ 2, לפחות ברמת הנתונים היבשים. כ-24.3% צפו במהדורת החדשות שלה-נתון שלא היה מבייש אפילו בחירות בישראל, וזה עוד לפני שנספרה ולו קלפי אחת באימפריה האמריקאית. בחדשות 10 לעומתה, הבחירות כמעט ולא הורגשו בנתוני הצפייה שקיבלו את נתח 9.4% הממוצע שלהם. הבחירות הללו גם הוכיחו פעם נוספת שהערוץ הראשון איבד סופית את הבכורה כמוביל, או אפילו סתם נצפה, כאשר מדובר באירועים ממלכתיים.

נתון מפתיע נוסף בכל הקשור לליל אמש קשור לתוכנית "תוכנית חיסכון" המשודרת בפרה טיים, שהשיגה 15.6%, כמעט פי 2 מהממוצע לשעה רדומה זו. יכול להיות שהעם מעדיף לחשוב איך לחסוך יותר מאשר לצפות בתוכניות בישול או מגזין, או שמדובר בלא יותר מאשר פיקים של אפטר-שוק של המשבר הכלכלי? מה שבטוח-הציפייה למהדורת החדשות, בוודאי תרמה תרומה נכבדת לכמות הצופים שישבו בשעות אלה מול המסך הקטן.

מרוויחה נוספת מליל הבחירות באמריקה הגיעה דווקא מצרפת. ונסה מבית "האח הגדול", שגורשה מהבית לעיניהם של 34% מהאוכלוסייה היהודית, שברה שיא צפייה חדש של התוכנית, שמקפידה להמשיך ולשמור על ממוצע של רייטינג שיא שלא נודע כמותו שנים רבות.

העשיריה הפותחת - ליל הבחירות בארה"ב

1) האח הגדול 2008 – הדחה - קשת 34%
2) חדשות 2- בחירות- 24.3%
3) פעם בחיים – קשת 17%
4) חדשות 2 - תכנית חיסכון – 15.6%
5) מה קורה - % 12.8
6) שש עם עודד בן-עמי % 12.1
7) חדשות 10- % 9.4
8) לונדון את קירשנבאום 10 - % 9.3
9) היום שהיה 10- % 8.3
10) חמש בערב עם רפי רשף 10 – 7.5%
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by