בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
ירידה חדה? וואלה! 
 
 מצמצמים פערים. TIM ספטמבר    צילום: אילוסטרציה    
פרסום ושיווק |
 
דוד ורטהיים

סקר TIM לחודש ספטמבר מגלה כי ynet מצמצם את הפער מול וואלה! לשיא שלילי של 6% ונמצא על המסלול בדרך להיות האתר המוביל בישראל. וגם, "האח הגדול" השאיר טביעות אצבע וב'רשת' כבר לא מחכים עד החתונה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
האם מתחת לפני השטח מתחוללת מהפכה בהרגלי הגלישה של הישראלים? על פי סקר TIM של חודש ספטמבר, הבודק את רמת החשיפה לאתרי האינטרנט הישראלים, מסתמן שכן. על פי נתוני הסקר, ynet מתחזק ומגיע בספטמבר לחשיפה של 60.7% מהגולשים, לעומת 57.7% בחודש אוגוסט. וואלה! לעומתו, ששמר בשנים האחרונות על פער קבוע של מעל 10% ממתחרהו, יורד ירידה חדה בסקר האחרון ומקבל 66.1%, לעומת % 70.2 שקיבל באוגוסט. בנתוני הגלישה ממקומות העבודה, המצב מחמיר לכדי איבוד הבכורה. וואלה מתרסקת לעבר % 47.4 האחוזים אל מול ynet, שבינתיים מספיק אפילו לגדול קצת לעומת הסקר הקודם. מיותר לציין שבגזרת כלל האתרים ממשיך גוגל לשמור על הובלה בפער גדול, אך בין אתרי התוכן, הקרב כאמור, מתחיל להיות דרמטי.

במקום הרביעי ניצב יוטיוב, ששומר על כוחו ואף מתחזק ב-4% (37.8% לעומת 33.5% באוגוסט) ואחריו nana10 שרושם אף הוא עלייה קלה ל- 32.5%. פייסבוק מגדיל את כוחו וניצב במקום החמישי עם % 30.6 לעומת 27.1% בסקר הקודם. שני פורטלים שהיו בסימן שאלה בסקר הקודם ועמדו בכבוד בחששות שליוו אותם הם MSN (המשבר והעברת הבעלות) ו-nrg (גורל אפקט השדרוג), שאמנם יורדים שלב אך שומרים על רמת חשיפה סבירה ללא שינויים משמעותיים בהיקף החשיפה בהשוואה לסקר הקודם.
 

תפוזאפ לחג

 
אולי זוהי אובססיית הקניות בחגים ואולי זו הרביצה האינסופית בבית, אבל את הפתעות הסקר הזה רושמים שני אתרים שמזמן לא בילו בעשירייה הפותחת או בקרבתה. במקום השביעי בסקר ניצב אתר השוואת המחירים זאפ עם עלייה משמעותית ל-25.7%, ואתר תפוז, שנהנה כפי הנראה גם מפירות הקמפיין שהעלה בחודש הקודם לאוויר.

גם אתרי הזכייניות נהנו החודש מטראפיק נאה. "האח הגדול" משפר ל'קשת' את האחיזה לקראת הסקר הבא שכבר יכיל את מותג 'מקו', ונותן לה מתנה שהיא לא קבלה מאז העונה החמישית של כוכב נולד: האתר זינק מהמקום ה-17 עם 14.9% למקום ה-11 עם הישג נאה של 22%. גם האתר של 'רשת' נהנה מנתוני חשיפה נאים ועלה ל-17.9% לעומת 12% שהיו לו בסקר הקודם. אתרי הספורט סבלו בחודש החולף מנפילת המתח שלוותה את סיום המשחקים האולימפיים ונדחקו למטה אך לא שינו את היחס בניהם: ONE ממשיך להוביל על פני ערוץ הספורט.
 
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by