בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
הקאמבק של בק 

הקאמבק של בק

 
פרסום ושיווק |
 
סיון קלינגבייל, Themarker

יותר משנה לאחר שחזר בסערה לכיסא המנכ"ל, כאשר שילח לדרכם את אורן פרנק ואישתו שירה מרגלית, ממנה אילן שילוח את איריס בק למנכ"ל מקאן אריקסון ואת עצמו ליו"ר פעיל

 
 
 
 
 
 
 
 
 
נחשבת לאחת מנשות השיווק המוערכות בישראל. בק
 נחשבת לאחת מנשות השיווק המוערכות בישראל. בק 
 צילום: Themarker 
 
יותר משנה לאחר שחזר בסערה לכיסא מנכ"ל מקאן אריקסון, ממנה אילן שילוח את איריס בק למנכ"ל והופך ליו"ר פעיל. המנכ"לית החדשה תיכנס לתפקידה בינואר 2009. בק, לשעבר סמנכ"לית השיווק של חברת הסלולר פרטנר, נחשבת לאחת מנשות השיווק המעורכות ביותר בישראל. בק שפרשה מתפקידה בחברת פרטנר בתחילת 2008 לאחר חמש שנים בתפקיד, לא תוכל לטפל באחד התקציבים הגדולים ביותר של מקאן - סלקום.

המשימה העיקרית של בק במהלך כהונתה כסמנכ"ל השיווק של פרטנר היתה החדרת הדור השלישי, שכללה החדרת המכשירים החדשים, בניית תכנים ושירותים לדור השלישי והחדרת הטכנולוגיה החדשה לתודעת הצרכנים. אחת מהצלחות הבולטות של בק היתה שיתוף הפעולה של פרטנר עם נינט טייב, שהפיקה את האלבום הראשון שלה באמצעות פרטנר.
 

"ענף הפרסום ישתנה"

 
מקאן אריקסון היא קבוצת הפרסום הגדולה בישראל, היקף פעילותה בשנת 2008 הסתכמה בכ-220 מיליון דולר. הקבוצה מעסיקה כ-350 עובדים, ופעילויות הקבוצה כוללות את משרד הפרסום מקאן אריקסון, מקאן-דיגיטל, יוניברסל- מקאן, מקאן בוטיק, מקאן content, מקאן cultures, מקאן press, מקאן טופר, מקאן movies, ומטר הפקות.

בעקבות המינוי, אמר אילן שילוח: "ענף הפרסום כפי שאנו מכירים אותו היום ישתנה, התחום הדיגיטאלי משנה וישנה דרמטית את אופן צריכת התוכן והמדיה וכתוצאה מכך את שיטות השיווק והפרסום בכלל. המשימה המרכזית של איריס תהיה להוביל את השינויים הנדרשים כתוצאה משינויים אלו, בקבוצת מקאן ובענף הפרסום. הבחירה באיריס התקבלה כמי שמתאימה להוביל שינויים אלו".

עוד בפרסום ושיווק
 
 
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by