בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
השקדיה פורחת 
 
 ``סליחה ספי, מתנצל``. שקד    צילום: לירז עמיר    
פרסום ושיווק |
 
דוד ורטהיים

לא עבר שבוע מיום כיפור והדר גולדמן החליט לבקש מספי שקד סליחה כמו שרק פרסומאים אוהבים: מודעת התנצלות מעל דפי "גלובס". סוף דבר?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
שבוע לאחר יום כיפור וכמעט חודש לאחר התקרית האלימה בין שני הפרסומאים במסעדת הקנטינה, הפרשה הגיעה לסיומה. אמש ביקש הדר גולדמן, מבעלי משרד הפרסום זרמון גולדמן, את סליחתו של ספי שקד מבעלי משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד, בעקבות הקטטה שארעה בין השניים. הלוקיישן לפרסום מודעת ההתנצלות הגדולה הייתה לא פחות מאשר עיתון "גלובס". במודעה נכתב "סליחה ספי, מתנצל על האירוע המצער במסעדת הקנטינה".

על פי ההערכות, המודעה הינה חלק מהסכם הבנה הכולל תהליך ההתנצלות, במסגרתו יפרסם גולדמן מודעות דומות בעיתונים נוספים עד סוף השבוע, וכי התהליך הנו תוצאה של פגישה מתואמת בין השניים בה הבהיר שקד לגולדמן כי נגרם לו נזק תדמיתי עקב האירוע וכי התנצלותו תתקבל רק אם תעשה באופן פומבי. שקד מצידו סרב היום להגיב על ההתנצלות אך מסר כי הוא "מקבל את ההתנצלות ויודיע בתום התהליך אם יבטל את התלונה שהגיש".

התקרית בין השניים החלה לפני שלושה שבועות כאשר גולדמן הזמין את שקד לפגישת עסקים בטענה ל"רעיון גדול" שיש לו עבורו. השניים נפגשו במסעדת "הקנטינה" התל אביבית כאשר גולדמן ביקש לשבת במקום פינתי ומבודד. מקורבים לשקד טענו כי גולדמן איים על שקד במהלך השיחה כי הוא "בגדר איש מת אם הוא ימשיך לטפל בלקוחות שעברו אליו מזרמון-גולדמן ואם הוא ימשיך "לקחת לו לקוחות". בין הלקוחות הבולטים שעברו מזרמון-גולדמן לענבר מרחב שקד - רשת מחסני תאורה.
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by