בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
חכמת רחוב  
מגלגלים חומרים 
 
 הפרווה של התורכים. קמפיין הורדת שיער   
חכמת רחוב  |
 
שגית פורטי-טל

הצרחות של הנשים ביפן, השרירים של ההולנדים בחוף הים, הסוכריות המתוקות של הגרמנים והמנצ'ס של המגלגלים. חכמת רחוב 8

 
 
 
 
 
 
 
 
 
מבט (חצי מקנא) למתרחש בעולם השיווק, הפרסום והקריאייטיב מעבר לים. בלי מונחים אקדמיים ובלי ניתוחים מעמיקים. רק קריאייטיב חד, נוגע ומדוייק, שניתן עם קצת השראה, ליישם גם כאן.
 

מחיר התהילה

 
רק התבשרנו על חתימת הסכם בין רשת לבעלי הזכויות על פורמט הריאליטי החדש: BIG IN JAPAN או בשפת הקודש "גדולים ביפן", וכבר החלו זורמים לשולחני חומרים על פעילויות קד"מ לריאליטי החדש. המודל הפרסומי המעניין ביותר בהקשר זה מוביל אותנו היישר לשוויץ. מה נכון יותר מלהציב מערכת חכמה על שילוט בתחנות אוטובוס שכל מטרתה היא לזהות גוף חי מתקרב ולהתחיל להבזיק בפלשים בליווי צרחות היסטריות של יפניות צעירות באיבוד שליטה. אז מה זה אומר, שבעצם כל אחד יכול? ומה אומרים השכנים על הרעש בין שתיים לארבע?

כנסו ותחליטו בעצמכם.
 
צרחות היסטריות של יפניות צעירות. BIG IN JAPAN
 צרחות היסטריות של יפניות צעירות. BIG IN JAPAN    צילום: Le Bureau Stockholm, Sweden 
 

ציירי לך שריר

בעידן בו כל גברבר מחויב בפלג גוף עליון מעוצב ומחוטב וזרועות ברזל ושאר עזרים ומכוני הכושר מחליפים את רחבות הריקודים, הינה לכם פעילות אמביאנט עם קריצה.
רשת מכוני הכושר World Class בסטוקהולם השיקה סניף חדש. על מנת לקדם את הפתיחה ולהחתים כמה שיותר מנויים נבחרה פעילות רחוב שכל מי שלקח בה חלק יתקשה לשכוח.

צייר קריקטורות התמקם אחר כבוד בקרן רחוב סואן והחל במשימה שהוטלה עליו: להפוך כל בחור או בחורה לשרירנים חטובים, התמונה ניתנה במתנה לאובייקט המצויר שיוכל לתלות אותה בסלון ביתו, לשבת בכורסא הנוחה ולהביט בגופו החטוב. איך הרעיון מתקשר לחדר כושר? הנייר עליו צוירה הקריקטורה נושא את לוגו רשת חדרי הכושר במטרה הברורה לייצר נוכחות מותגית, אך במטרה לא פחות חשובה-ליצור רגשות אשמה בקרב המתלבטים.
 
 צילום: Le Bureau Sweden  
 
 

הצילו את המציל

היום שאחרי. סירות הצלה כתומות נתלו על בניינים גבוהים, חגורות הצלה כתומות הוצמדו לספסלים בתחנות אוטובוס וכיסאות מציל כתומים הוצבו ברחבי וונקובר. האם מדובר בהתנתקות הקנדית? תלוי איך אתם מסתכלים על זה.

אז אם לא נעצור את התחממות כדור הארץ יש מצב שנזדקק לכל עזרי ההצלה שהציבה חברת OFFSETTERS, העוזרת לחברות ותאגידים להפטר בדרך ידידותית מכל הפסולת הרעילה שלהם. לקמפיין התלוותה, איך לא, הסיסמא האלמותית: TOP GLOBAL WARMING.
 
האם מדובר בהתנתקות הקנדית? קמפיין OFFSETTERS
 האם מדובר בהתנתקות הקנדית? קמפיין OFFSETTERS    צילום: Rethink Vancouver  
 

תורת האבולוציה או אלוהים, צ'ארלס דרווין צדק

חציו השני של המשפט הוא בערך התגובה של כל מי שעבר הקיץ בחופי איסטנבול בתורכיה.
למה? מכון מקומי להסרת שיער בחר בדרך דרוויניסטית לגמרי להסביר לגברים התורכים למה מומלץ להם להסיר שיער לקראת הקיץ. המפרסמים המיומנים, לא סמכו על האינטליגנציה הגברית התורכית ובחרו בשיטת ההמחשה. וכך, כל מי שנכח בחוף הים זכה לגלות כיסויים דמויי פרווה על הכיסאות בצירוף טיקט: "את הסוודר תשאירו לחורף". ובשפה יפה יותר: "What belongs to winter, stays in winter".
 
לא סמכו על האינטליגנציה הגברית.  מפרסמים בתורכיה
 לא סמכו על האינטליגנציה הגברית. מפרסמים בתורכיה   צילום: Healthy People by Grey Istanbul, Turkey 
 

זרעים של מסטיק

בגרמניה שוב מצאו דרך מתוקה ומקורית להסביר לילדים הרכים את משמעות התמרורים הפזורים על המדרכות, הכיכרות ובצידי הדרך זהירות בדרכים. הטיימינג הנבחר: היום הראשון ללימודים. החברה: חברת ממתקים. האמצעי: כיסוי החלק האחורי של התמרורים. המטרה: יצירת הזדהות בין הערך החינוכי לבין אחד המותגים החזקים של החברה-סוכריות chupa chups. השורה התחתונה: ככה נראו הכיכרות בפרנקפורט ביום הראשון ללימודים, או במילים אחרות, שיווק מתוק.
 
הערך החינוכי מול המותגי. chupa chups
 הערך החינוכי מול המותגי. chupa chups   צילום: European School Of Design, Frankfurt, Germany 
 

תגלגל לי פיצה

FLY PIZZA'S היא חברת שליחויות איטלקית העובדת בלילה וקהל היעד שלה הוא צעירים. את כרטיס הביקור שלהם בחרו בחברה לשווק חינם בפיצוציות המקומיות במילנו. למה חינם ולמה שמישהו ייקח את זה? מדובר בקופסאות ניירות גלגול מקרטון כאשר מספר הטלפון של החברה מופיע על האריזה. "לצעירים" טוענים בחברה, "אין כסף לסיגריות, אז הם קונים טבק זול יותר וניירות גלגול. את הסיגריות הם מעשנים ביחד ובינתיים אם מתחשק להם לאכול אז למה שלא נהיה מספר הטלפון הראשון אותו הם יראו בנייר הגלגול?". בקיצור, החברה בונה על "הרעב של האחרי", או במילים פחות מכובסות, על המנצ'ס.
 
מגלגלים ומזמינים. FLY PIZZA'S
 מגלגלים ומזמינים. FLY PIZZA'S    צילום: PUBLICIS, MILAN ITALY 
 

ועוד פיצה, לקינוח

מיזם סטודנטיאלי מקומי בארה"ב הוליד את קמפיין הפיצות המרוחות באלבקרקי. כל מילה
מיותרת. גם כל הבעה. הסלוגן המקורי אגב, קובע ש"איזור החלוקה מוגבל", ולמי שעוד נשאר: בתאבון.
 
כל מילה נוספת מיותרת. בתאבון
 כל מילה נוספת מיותרת. בתאבון   צילום: Thielen Designs 
 
הכותבת הנה מנהלת השיווק של חברת "לעומק התודעה-שיווק לצעירים"
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by