בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
תקשורת 
שבוע סוף 
 
 מוסף מול תוסף. דה מרקר וגלובסופ``ש    צילום: אילוסטרציה Themarker week    
תקשורת |
 
דוד ורטהיים

בגלובס מודאגים מהעלייה של דה מרקר ומתבייתים על סוף השבוע. עוד לא התרגלנו ל-Themarker week והנה צץ מתחרה חדש. מקוריות או מקריות? למה להיות קטנוניים

 
 
 
 
 
 
 
 
 
היום בערב יחולק לראשונה מוסף סוף השבוע החדש של גלובס תחת המותג 'גלובסופ"ש'. ההערכות בענף גורסות שפיתוח המוסף החל לאחר שלפני מספר חודשים הופץ לראשונה מוסף סוף השבוע של דה מרקר - Themarker week. גלובס, שבסקרי TIM האחרונים מתחיל לפגר אחר דה מרקר לאחר שהוביל בשנים האחרונות בפער משמעותי, השיק לפני מספר חודשים גם את MEN TALK, מגזין לגברים בעריכתו של ניר קיפניס אותו משכו מ'בלייזר' של קבוצת 'ידיעות אחרונות'.

מגלובס נמסר כי "גלובסופ"ש יכיל מגוון פרשנויות על אירועי השבוע החולף, המלצות לפעילות בסוף השבוע ומידע לתכנון השבוע הבא. זוהי המהדורה המדגישה את השלמות והמושלמות בין גלובס, כלי העבודה המקצועי של אמצע השבוע, לבין המהדורה הקלילה והנינוחה לסוף השבוע. מדובר בחלק ממהלך כולל בעיתון "גלובס" לבניית חבילת סוף שבוע משודרגת לקורא, כאשר החבילה כולה תיקרא "גלובסופ"ש". בנוסף, מבטיחים בגלובס, כי במסגרת הפורמט החדש יועבר אליו גם הטור השבועי והפופולארי של עורכת "גלובס הערב", לילך סיגן, שאמרה היום כי "אנחנו מחויבים להתאים את עצמנו באופן שוטף לצרכים המשתנים של הקורא שלנו, צרכן התוכן העסקי, והצרכים האלו משתנים במהירות בדיוק כמו המאורעות".

בדיקה קצרה של ההודעה לתקשורת שפרסם לפני שבעה חודשים Themarker בעת חידוש המוסף והרחבתו מגלה דמיון מפתיע. "בכל יום שישי ייצא מוסף Marker Week במתכונת חדשה", נכתב בהודעה. "המוסף המחודש מבית TheMarker הארץ יכלול מדורים הקשורים באירועי השבוע, וטורים אישיים קבועים, תחקירים, פרופילים כתבות צבע, ומדורים חדשים תחת הכותרת Weekend. כאשר מעתה הדגש יינתן לסיפורים הגדולים שמאחורי הידיעות הכלכליות שהופיעו בחדשות במהלך השבוע". גם בהודעה ההיא הוסיפה עורכת המוסף (דמיון מעניין נוסף) ענת ג'ורג'י, כי "המטרה העיקרית בתהליך ההתחדשות היא להרחיב ולהעשיר את החבילה שאנו מספקים לקוראנו. לצד השינוי הויזואלי בולט גם השינוי התוכני; החלטנו להתמקד בסיפורים הגדולים בכלכלה, ולספק לקורא כתבות בעלות עומק, עניין וניתוח מקצועי".

הבדל פוטנציאלי אחד בכל זאת? לפני מספר חודשים הוחלט ב"הארץ" להקדים את הפצתו של מוסף סוף השבוע של Themarker ליום חמישי ובכך ליישר קו עם המתחרה גם בנושא הזה. האם ראו במערכת את הנולד, או שהמטרה הייתה להתבדל ממנויי חמישי של 'גלובס' ובקרוב נראה תזוזה נוספת? שווה לקוות, אבל על בסיס הקומוניקטים, לא בטוח שיש למה.
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by