בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
חכמת רחוב 
סינדרלה למבוגרים בלבד 
 
 למה לא הקשבתי לאמא שלי? טיפקס   
חכמת רחוב |
 
שגית פורטי-טל

איך מפרסמים את 'אקס' בארגנטינה, למה נדנדה לא חייבת להיות תמימה ומה עושים עם תותים בספארי? כל מה שחם-בפרסום מעבר לים. חכמת רחוב 6

 
 
 
 
 
 
 
 
 
מבט (חצי מקנא) למתרחש בעולם השיווק, הפרסום והקריאייטיב מעבר לים. בלי מונחים אקדמיים ובלי ניתוחים מעמיקים. רק קריאייטיב חד, נוגע ומדוייק, שניתן עם קצת השראה, ליישם גם כאן.
 

רד עלה, צלם ורד

 
איזה כיף לחזור למשחקי הילדות. כמה פעמים הסתובבנו ליד בתי הספר בהפסקות וראינו את הילדות משחקות בקלאס או קופצות על חבל, והבטנו לאחור בערגה? כמה פעמים עברנו ליד מגרשי המשחקים וכל כך רצינו לעלות על הנדנדות, לתת לשיער להתבדר ברוח, להתמכר לנדנוד המונוטוני ולשכוח הכל?

במשך שבוע הוצבה הנדנדה שבתמונה בתחנת אוטובוס על ידי ברונו טיילור, המעצב ריהוט רחוב, שהחליט לתעד את הפעילות על ידי מצלמות. הרעיון, פשוט בגאוניותו. בואו ונשתמש במרחב הציבורי הקיים ונשתול בו אלמנטים מהם יוכלו גם המבוגרים להנות. בינינו מי לא היה יושב על נדנדה בהמתנה לאוטובוס? ובקצרה, המוטו של ברונו: Play as you gor.

הנה הסרטון המתעד את הפעילות.
 
גם המבוגרים נהנים. טיילור
 גם המבוגרים נהנים. טיילור   צילום: ברונו טיילור וחברים 
 

סינדרלה: הגרסה הלא מצונזרת

כנראה שכל מה שאומרים על 'אקס' אמיתי. כל פעם שאני נתקלת בפרסומת או בפעילות של מוצר ההיגיינה הגברי הזה, אני מחייכת מחדש, ומיד שולחת לינק לחברים, שיהנו גם מהקריאטיביות הבלתי מתפשרת.
אז הנה הם עשו את זה שוב. הפעם בהובלת עלם חמודות ארגנטינאי, שלא רגיל לסיפורי דיסני הקסומים. בואו תראו מה קורה לבחור כשהוא מסיים להתקלח, שומע ציוץ ציפורים ואז נתקל בכל חיות היער הקסומות המנסות לעזור לו להתכונן לנשף הריקודים שם הוא אמור לפגוש את הנסיך... מבולבלים?

לצפייה בסרטון המלא.
 
נסיך פוגש נסיך. 'אקס' אחר
 נסיך פוגש נסיך. 'אקס' אחר   צילום: Vegaolmosponce ארגנטינה 
 
 

ללקק ת'תות

אני לא בטוחה מי של מי היה הרעיון לספר 'האריה שאהב תות', אבל ככל הנראה, אם עוזבים לרגע את החלומות ואת ניתוחי הספרות מגלים עודף תותי שדה מתוקים במחסנים. אחרת אין לי שום הסבר הגיוני למה האריה של תרצה אתר כל כך אהב תות...

לענינינו, הספארי בבלגיה הידוע בשם Safari Park Beekse Bergen בחר בדרך מאוד שונה לפרסם את עצמו. קצביות ברחבי העיר קיבלו נייר אריזה עם צילום של אריה שלא מסתיר את רעבונו, כאשר הרעיון הוא להניח את נתח הבשר שבחרנו בתוך לוע האריה הפעור ברעב. כמובן שהקמפיין מיועד לקרניברים בלבד!

האם נרשמה הצלחה? עדיין לא לא התקבלו נתונים, אבל אני לעומת זאת בחרתי להעלות אותו ולשתף אתכם בתאוות הבשרים הפרטית שלי.
 
קרניברים ותותית. הראש הבלגי
 קרניברים ותותית. הראש הבלגי   צילום: Troy, Brussels, Belgium Creative Directors: Xavier 
 

טעות, טועים, טעינו!

בחיים האמיתיים זה לא ממש עובד וחבל שכך, אולם המודעות המיוחדות שראיתי במגזין דרום אפריקאי מדמות טעויות שעשינו בחיים והלוואי והיינו יכולים למחוק אותן, איך לא, בטיפקס. 3 מודעות מקסימות וכל כך אמיתיות. כל אחת מהן מצדיקה לגמרי את הערגה שלנו לשימוש בטיפקס גם בחיים.

או בתרגום חופשי: של מי התינוק הזה לעזאזל? למה לא הקשבתי לאמא שלי? מי זו ואיפה אני?
 
הערגה לטיפקס. The Jupiter Drawing Room
 הערגה לטיפקס. The Jupiter Drawing Room   צילום: קרדיט: The Jupiter Drawing Room, Cape Town, South  
 
ועוד טיפקס אחת
 
 
הכותבת הנה מנהלת השיווק של חברת "לעומק התודעה-שיווק לצעירים"
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by