בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
עד כאן: שירות הלקוחות של HOT יגיע לכנסת  
 
 קשיים חמורים בהתנהלות מול שרות הלקוחות. HOT     צילום: אילוסטרציה    
פרסום ושיווק |
 
אמיתי זיו, Themarker

ח"כ ישראל חסון פנה למנכ"ל החברה בטענה כי מדובר ב"תלונות על ליקויי שירות חמורים"

 
 
 
 
 
 
 
 
 
יו"ר ועדת הכלכלה בכנסת, חבר הכנסת ישראל חסון מישראל ביתנו, עתיד לקיים דיון בנושא שירות הלקוחות בחברת HOT. זאת, עקב תלונות שהגיעו בנושא. חסון אף פנה למנכ"ל HOT, דוד קמיניץ: "במסגרת פעילותנו בוועדת הכלכלה אנו פועלים רבות לשיפור השרות לצרכן וסחר הוגן. בתוך כך, קיבלנו פניות רבות מאזרחים המתארים קשיים חמורים בהתנהלות מול שרות הלקוחות של חברתכם, הבאים לידי ביטוי באיכות שירות בעייתית, מענה איטי בצורה חריגה לפונים המתבטא בעלויות שיחה עצומות ועוד. בטרם נקיים דיון בנושא, אבקש לקבל תגובתכם וכן לדעת כיצד אתם מתכוונים לפתור בעיות אלו".

טרם נקבע מועד לדיון ודובר ועדת הכלכלה ביקש להסביר כי טרם נתקבלה תשובת HOT לפניית חסון וכי יתכנו גם דיונים על בעיות שירות בחברות אחרות. מחברת HOT נמסר בתגובה: "לחברת HOT לא ידוע על דיון בנושא שמתקיים בוועדת כלכלה וכל דיאלוג בנושא מתקיים אך ורק בין החברה לישראל חסון, ולא על גבי העיתון".

עוד בפרסום ושיווק
 
 
 
עוד ב-Themarker
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by