בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
סקר TIM אוגוסט - גולשים בים 
 
 העדיפו לגלוש בים. סקר TIM אוגוסט    צילום: אילוסטרציה    
פרסום ושיווק |
 
דוד ורטהיים

מרבית האתרים ירדו בחשיפה, אתרי הספורט נהנו מהאולימפיאדה, ואפילו כוכב נולד לא זרק גלגל הצלה לקשת. על פי TIM הגולשים העדיפו את הדבר האמיתי

 
 
 
 
 
 
 
 
 
סקר TIM אוגוסט 2008 מראה שעם כל הכבוד לאינטרנט, בחופשת הקיץ האחרונה הגולשים העדיפו לגלוש בים. סקר אוגוסט, הבודק את רמת החשיפה לאתרים הגדולים בישראל, מראה ירידה במרבית האתרים, מלבד אתרי הספורט שנהנו מהאולימפיאדה וזכו לעלייה משמעותית. אתר הספורט ONE, חוזר באוגוסט להיות אתר הספורט הנצפה בישראל עם 16.9% לעומת 15.1% בחודש הקודם ובהפרש זעום של פחות מאחוז מגיע אחריו בדרוג ערוץ הספורט עם 16% לעומת 11.8%.

בצמרת הטבלה אין שינוי משמעותי, גוגל כהרגלו כובש את המקום הראשון, מייד לאחריו וואלה! שרושם ירידה קלה של מ 71.6% בסקר הקודם ל70.2% בנוכחי. Ynet רושם ירידה אף הוא לשיעור חשיפה של 57.7% ואילו אתר שיתוף הוידאו Youtube ממשיך להוביל את אתרי הוידאו עם ירידה קלה. nana10, חודש לאחר ההשקה, ממשיך לשמור על מקומו הקבוע והחמישי בטבלה עם 31.2%.

אם האתרים הגדולים היו צריכים חמצן בשיא הקיץ האחרון, מסתבר שאפילו "כוכב נולד" לא הזריקה להם אותו. סיום העונה של הריאליטי המצליח לא הועיל לאתר קשת שיורד מ-15.5% ל-14.9% ואתר רשת יורד מ-13.7% ל-12% בלבד. מה שכן, אולי משום שחופשות דורשות כסף ואולי משום שמי שלא יוצא אליהן מתעניין בו, האתרים הכלכליים מקבלים דווקא דחיפה משמעותית בסקר האחרון. גלובס עולה בקרוב לשני אחוזים מ 10.7% בסקר הקודם ל12.5% בנוכחי, ו-TheMarker משיג אותו בשבריר האחוז עם 12.7%.
 
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by