בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
חכמת רחוב  
דמוקרטיה: הדור הבא 
 
 האומץ ואיכות הסביבה. טום פורד (בתמונה) יכול לקנא    צילום: טום פורד    
חכמת רחוב  |
 
שגית פורטי-טל

בעוד בארץ עסוקים בבוטות קמפיין AXE ובבר רפאלי המתערטלת, האירופאים כבר מזמן מתפשטים ובחינם. חכמת רחוב 4

 
 
 
 
 
 
 
 
 
מבט (חצי מקנא) למתרחש בעולם השיווק, הפרסום והקריאייטיב מעבר לים. בלי מונחים אקדמיים ובלי ניתוחים מעמיקים. רק קריאייטיב חד, נוגע ומדוייק, שניתן עם קצת השראה, ליישם גם כאן.

ראשית, הערה: אנחנו יחד כבר כמעט חודש שזה בכל קנה מידה המון זמן! כך שהגיע הזמן לצאת בקריאה נרגשת לקוראי המדור הנתקלים או רחמנה לצלן הפיקו פעילויות אמביאנט, קד"מ וניו מדיה ברחבי מדינת ישראל, לשלוח אלי תמונות עם קרדיטים (הפקה, קונספט, משרד פרסום וכו'). פעילויות שיעוררו קנאה ואפילו שמחה בלב יועלו אחר כבוד למדור עם קרדיטים ליוצרים, לצלמים, לאמא, אבא, לאשה האוהבת ולבעל המפרגן וכמובן גם תודה מיוחדת לשולח.
כמו שהבטחתי אני בעד כחול לבן ונשמח לפרגן לכל פעילות ישראלית מתאימה.
מחכה לכם בנענעמייל שלי: sagittal@nana10.co.il

ולעינייננו, 3 אייטמים מוצקים, 2 אייטמים קשורים לשמירה על כדור הארץ, אחד קשור לשמירה על עור מתוח ועוד אחד שקשור לכולנו.
 

אן דן דינו (המוצק הראשון)

הנהלת מלון "ריווירה" בלאס וגאס גילתה בתדהמה שמופע חשפנות במלון שלהם הוא לא נחלתה הבלעדית ומופעים מסוג זה קיימים בכל מלונות העיר. מפתיע!

הפתרון המושלם הגיע בצורת פסלי ברונזה מוצקים בדמותן של 7 חשפניות ארוכות רגליים וחשופות עכוזיים. לעוברים ושבים לא נותרה כצפוי ברירה, אלא להצטלם למזכרת ולשלוח לחברים את התמונה, שהפכה בינתיים לפרסומת אינטרנטית למלון. בינינו לא תרצו לצבוט עם תהיו באזור?
 
הפכה לפרסומת אינטראקטיבית. לאס וגאס
 הפכה לפרסומת אינטראקטיבית. לאס וגאס 
 

המצב מתוח! (המוצק השני)

את המיצג שלפניכם הערכתי מאוד. הנה סוף סוף משרד פרסום שבחר להשוות את אזורי האסון שנמצאים בעיקר במרכז הבטן (כרס), ירכיים וישבנים, לספת עור איכותית.
חברת NIVEA יצאה בקמפיין אמביאנט לקרם הממצק שלהם (למניעת/העלמת צלוליטיס) ובמקום להראות את אזורי האסון המוכרים לגבר ולאשה נבחרה ספת עור בצבעי הלאום.

חברת NIVEA בחרה להשיק את מוצר הפרימיום שלה במהלך תצוגת אופנה לדגמי בגדי הים קיץ 2009 של מספר חברות אמריקאיות מובילות. הדוגמניות כצפוי ישבו על הספה והעניקו לה את האפיל האנשוי ליצירת קמפיין מושלם.

סוכנות:TBWA, New York, USA
 
נלחמת באזורי האסון. NIVEA
 נלחמת באזורי האסון. NIVEA    צילום: סוכנות: TBWA, New York, USA  
 
 

ברלין למען כדור הארץ (המוצק המנצח)

הנה נחתמה לה ברית עמים בין בריטניה לגרמניה, הקשורה כרגיל לתעשיית היופי. חברת Lush העוסקת בטיפולי יופי קרמים, מצאה קשר בין עובדות הרשת המסתובבות ברחובות ברלין ערומות לגמרי כאשר רק חלוק לבן מכסה חלק מגופן, לבין שמירה על כדור הארץ. כל זה אגב, קרה ממש לפני שבועיים בברלין. מה שהפך את קמפיין הבושם של טום פורד (תמונה עליונה) לחדשות ישנות.

רק לחשוב שפעם לבוש חווה היה נחלתן של מפגינות מילטנטיות בארגונים למען זכויות אדם/בעלי חיים וכו'.
 
איכות הסביבה בעירום מלא. Lush
 איכות הסביבה בעירום מלא. Lush  
 

דמוקרטיה דור 2

בעיר אחת בצרפת בחר ראש העיר בדרך מקורית לבדוק את נכונות התושבים להציב מתקני איסוף פלסטיק לצרכי מיחזור. כך יצא שהצרפתית הציגו מודל חדש: דמוקרטיה-הדור השני. שלטי ההצבעה האינטראקטיבים פוזרו ברחבי העיר לרווחת התושבים שעליהם הוטל להחליט אם ממחזרים והורסים את חזות העיר או שלא. את התוצאות ניתן היה לראות מיד על השלט, כיאה להצבעות בדור השני.
מזכיר לי את משאל העם שלנו, משהו עם שלום...זוכרים? כנראה שאז לא שמעו על הדור השני.
סוכנות: Ogilvy
 
בוחרים וממחזרים. הצרפתים
 בוחרים וממחזרים. הצרפתים   צילום: Ogilvy 
 
הכותבת הנה מנהלת השיווק של חברת "לעומק התודעה-שיווק לצעירים"
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by