בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
חוכמת רחוב 2 
קוסמופוליטן אקד"מי 
 
 רק לא בישראל. הגרמנייה המושלמת    צילום: סוכנות: Publicis, Frankfurt    
חוכמת רחוב 2 |
 
שגית פורטי - טל

איך מפרסמים בקייפ טאון המשועממת בנק השקעות מקומי? איך מקדמים הניו יורקים את ה- MILK & COKIE שלהם? ומהו הקריאייטיב הבלגי המושלם? כל מה שחם - בפרסום מעבר לים

 
 
 
 
 
 
 
 
 
מבט (חצי מקנא) למתרחש בעולם השיווק, הפרסום והקריאייטיב מעבר לים. בלי מונחים אקדמיים ובלי ניתוחים מעמיקים. רק קריאייטיב חד, נוגע ומדוייק, שניתן עם קצת השראה, ליישם גם כאן.
 

לוקח ת'זמן

 
כשקפץ לנגד עיניי הקמפיין ל Allan Gray's חברת השקעות מקומית, הדבר הראשון שיצא לי היה זימזום משירו של קלפטר "לוקח ת'זמן". ככה זה שאתה גר בקייפ טאון, כנראה שהמצרך שיש שם בשפע הוא זמן ולראייה הקמפיין מאתגר לבנק.

אכן, אין כמו לקחת את הזמן. 4 שבועות לקח לחברים בקייפ טאון שהרכיבו פאזל בן 6000 חלקים באחד מפינות הרחוב הסואנות יותר בעיר לחשוף את הלוגו של חברת ההשקעות שניסתה בנועם ובסובלנות להסביר לקהל המשקיעים שהסבלנות משתלמת...
כנראה שלנו לא נותר אלה לגשת לכתובים ולקרוא את "סבלנות של קנאים" של אחד העם.

סוכנות: King James Advertising Cape Town
 
"סבלנות של קנאים". Allan Gray's
 "סבלנות של קנאים". Allan Gray's 
 

בירת הקריאייטיב

מותג בירות בבלגיה בחר בדרך מקורית לפרסם את הבירה Jupiler clearly.
בבריף שקיבלה סוכנות הפרסום היה כתוב שחור על גבי לבן כי "הקהל שלנו לא רואה פרסומות ושילוט חוצות לא עושה להם חשק לקנות בירה". התשובה אם כך, כבר ניתנה, ומה שהיה חסר זה פתרון קריאטיבי לפצח את הנוסחה. בזה הבלגים מתברר, מצויינים.

חופש, קיץ, חם ובריסל מלאה בצעירים המטיילים ברחובותיה. למה לא ליצור מכוון/שלט עשוי קרח ובתוכו בקבוקי בירה קרים להנאתם של העוברים ושבים?
לזה קוראים פתרון קריאטיבי מ ו ש ל ם.

סוכנות: Famous Brussels, Belgium
 
כתוב על הקרח. בריסל והבירה
 כתוב על הקרח. בריסל והבירה 
 
 

MILK & COOKIE בטורבו

בניו יורק לקחו את המושג MILK & COOKIE והפיחו בו חיים ברחבי הקניונים בעיר. במילים אחרות, עוגיות אוראו ביקשו קד"מ חכם וקיבלו אותו.

שימו לב לעוגיה הנכנסת בנונשלטיות לכוס החלב, בזהירות שהחלב לא יגלוש. המחשה מושלמת של הפסקת העוגיות המסורתית בעזרת מעליות פנורמיות בקניונים.

ויש גם לינק

סוכנות: DRAFTFCB NEW YORK USA
 
קד"מ חכם. ניו יורק
 קד"מ חכם. ניו יורק 
 

חיות וחיוכים

פעילות מקסימה של גן החיות בסן פרנסיסקו גרמה לתושבים להצטלם בלי פרסים ובלי פעילות אינטראקטיבית עם כל החיות בעיר. חלומו הרטוב של כל מנהל שיווק. מה השיטה? פוסטרים שהודבקו על תחנות אוטובוס בעיר הזמינו את אזרחי העיר בפשטות להצטלם איתם ובכך שבו את לב הקהל – בסוף עוד יעשו מזה תערוכה.

אז אם תושבי סן פרנסיסקו משתעשעים בלהיות פרפרים, טווסים ושאר חיות מעלות גרה יותר ופחות, אולי נוציא מכרז דומה לראשות הממשלה בישראל אני בטוחה שזו דרך מדהימה למצוא מועמד ראוי...

סוכנות: : BBDO West, USA
 
חלום רטוב על פרה ועל סוס. BBDO West, USA
 חלום רטוב על פרה ועל סוס. BBDO West, USA 
 

בלי ידיים

מי שעוקב אחרי המדור שלי יודע שאני פריקית של המודעות והקמפיינים של המותג WONDERBRA אז הינה עוד אחת, והפעם Wonderbra Bus של פובליסיס העולמית. (תמונה ראשית)

אז נכון שלגרמנים מותר ולנו לא. אבל מענין לדמיין איך חברת פרסום ישראלית הייתה מסתירה דבר כזה.

סוכנות: Publicis, Frankfurt

גילוי נאות: הכל בשביל הרייטינג, אחרת העורך לא יחדש לי את החוזה...
שיהיה לנו שבוע נפלא

הכותבת הנה מנהלת השיווק של חברת "לעומק התודעה - שיווק לצעירים".
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by