בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום וניו מדיה 
שנת הדרקון 
 
 שלום לתמימות. נבחרת ישראל    צילום: יח``צ    
פרסום וניו מדיה |
 
דוד ורטהיים

עזבו את מכבי עלית תל אביב, תשכחו מאצטדיון נוקיה. לראשונה, גם נבחרת ישראל פורצת את גבולות מותגי הספורט וחותמת על הסכם חסות עם ענקית הטלוויזיות – הייסנס, לעונה הקרובה ולמוקדמות טורניר גביע העולם. בתפריט: החל ממיתוג המדים ועד מסיבות עיתונאים מיוחדות. ישראלוגו

 
 
 
 
 
 
 
 
 
לאחר שנים של הגמוניה מותגית ושמירה על קו ממלכתי ושמרני, נבחרת ישראל עושה היסטוריה, לפחות בתחום אחד - החסויות. בצעד חסר תקדים, חתמה הבוקר ההתאחדות לכדורגל על הסכם חסות ראשית עם ספונסרית שאינה מתחום מותגי הספורט, שעד כה משלו בכיפה ללא עוררין ונהנו מחזות של פרסום סמוי משום ההקשר הספורטיבי לכאורה. הצעד מקבל משמעות כפולה משום שלראשונה יצטרכו האוהדים להתרגל לחיה חדשה - הדרקון - של ענקית הטלוויזיה הייסנס.

הייסנס, הזוכה המאושרת במכרז, תאלץ להיפרד מ- 2 מיליון ש"ח כדי להיצמד לאדידס ולהנות מהמעמד הנכבד ומלא הזכויות, וחשוב יותר - מהחשיפה וזכויות השידור. ומה תקבל הענקית בתמורה? על פי החברה, כנותנת החסות הראשית לנבחרת, האצטדיון הלאומי ברמת גן ימותג ברוח הייסנס, הן באזור המשחקים והן במשרדי ההתאחדות לכדורגל ובמדי האימונים של הנבחרת יוטבע לוגו הייסנס. בנוסף, על פי החברה "ההתאחדות לכדורגל, באממצעות נבחרת ישראל והיינסנס ישתפו פעולה בפעילויות שונות במהלך תקופת החסות". המושג שיתופי פעולה כידוע, יכול לטמון בתוכו הרבה יותר מאשר שקופית חסות או מילת תודה בסוף נאום.
 

מסיבות עיתונאים ממותגות

 
אשת יחסי ציבור שכבר חתמה על כמה הסכמי חסות דומים בעבר אמרה היום ל-nana10 כי "השמיים הם הגבול". לדבריה, שיתופי פעולה כאלו יכולים להתחיל מהקרנות טלוויזיונית של מסיבות עיתונאים אך ורק במותגי החברה ועד לפעילויות שונות ומשונות הכורכות את שני המותגים באופן שכמעט ולא ניתן יהיה להפריד בניהם. בנוסף, כחלק מהחסות הייסנס תצא במסע פרסום רחב היקף לקראת חודש ספטמבר, בהשקעה של כמיליון דולר, בו ישתתפו שחקני הנבחרת, תחת סיסמת המותג "see the future wisely" ("לראות את העתיד בחכמה").

דרור דנון, מנכ"ל חברת אקזיט אלקטרוניקס, יבואנית הייסנס לישראל אמר היום כי "הזהות המותגית עם נבחרת ישראל מהווה עבורנו מהלך חשוב במישור השיווקי, אך יתרה מכך במישור הערכי, בשל החיבור לערכים של מצוינות ואורך רוח. נבחרת ישראל בכדורגל מדורגת כיום במקום ה-20 בעולם, וכאוהדים אנו שמחים לקחת חלק בתמיכה כוללת במותג הספורט מספר אחד בישראל המזוהה עם כלל שכבות האוכלוסייה".

החוזה נחתם הודות להסכם שיווק בינלאומי שחתמה לאחרונה ההתאחדות לכדורגל עם חברת השיווק הבינלאמית 'ספורט פייב' במטרה להגדיל את מספר הספונסרים הפוטנציאליים לעסקאות ענק ארוכות טווח. 'ספורט פייב' אחראית בין היתר גם על על השידוך המוצלח בין ריאל מדריד הספרדית לסימנס ובין מותג סוזוקי לנבחרות אחרות באירופה.

ההתאחדות לכדורגל אישרה את הדברים.
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by