בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
תומכים ובוכים 
 
 ``לא לגזרות שאי אפשר לעמוד בהן``. דור    צילום: יח``צ    
פרסום ושיווק |
 
דוד ורטהיים

איגוד המפרסמים למשרד התקשורת: "לא למחטף חפוז ולגזרות בלתי הגיוניות ברפורמת הטלוויזיה"

 
 
 
 
 
 
 
 
 
איגוד המפרסמים ואיגוד השיווק יצאו בקריאה למשרד התקשורת, בה הם מביעים תמיכה ברפורמה מקיפה בשוק הטלוויזיה ופתיחת ערוצי פרסום נוספים בכבלים ובלווין. הקריאה נעשתה בעקבות הפרסומים לאחרונה על כוונתו של השר לאפשר להוט ולייס לשדר פרסומות. במכתב ששלחו, עליו חתומים בין היתר ירון דור – יו"ר איגוד איגוד השיווק, תלמה בירו המנכ"ל ורמי שלמור יו"ר איגוד המפרסמים, ציינו חברי הנהלות האיגודים כי "הצמצום הדרמטי המסתמן בתחרות הקיימת כיום בטלוויזיה עלול לפגוע בראש ובראשונה בצופה-הצרכן, שהוא תמיד הראשון להינזק בהעדר תחרות במשק".

באיגוד המפרסמים מחו הבוקר כנגד הרפורמה שהציע לאחרונה משרד התקשורת, אשר לדבריהם מצטיירת כ"מחטף חפוז ושטחי" ודרשו משר התקשורת, אריאל אטיאס להיצמד להמלצות ועדת גרונאו "ולכנס בדחיפות את ועדת התקשורת הציבורית אשר תלמד לעומק וביסודיות את שוק הטלוויזיה בכללותו, בכל הנושאים ומכל ההיבטים". עוד דרשו באיגוד לייצר רפורמה הגיונית ו"ללא גזירות בהן יהיה בלתי אפשרי לעמוד".

מנכ"ל איגוד השיווק, תלמה בירו הוסיפה הבוקר כי "פתיחת הטלוויזיה הרב ערוצית לפרסום, כנהוג בכל מדינות המערב, תאפשר לעשרות חברות בסדר גודל קטן ובינוני לפרסם לראשונה במדיה הטלוויזיונית האפקטיבית. בנוסף - ערוצי הנישה יאפשרו לחברות המפרסמות למקד את המסר השיווקי לקהל היעד שלהן בהיותו מבודל ומפולח. כפועל יוצא אנו צופים שסך כל ההשקעה בפרסום בטלוויזיה תגדל, כמקובל בשוק מתקדם ומשוכלל, ואז שוק הטלוויזיה יצא נשכר כמו גם הצופה/הצרכן שייהנה מתכניות ערכיות יותר והפקות משמעותיות יותר, וכמובן – ממחיר חבילה נמוך יותר".

ממשרד התקשורת נמסר בתגובה כי "בימים אלה שר התקשורת מנהל מגעים עם משרד האוצר בדבר המודל למסגרת של חקיקה בתחום השידורים בראיה כוללת של השוק ולאחר מכן תוקם וועדה מקצועית לבחינה כוללת, מקיפה ורחבה של ענף השידורים בישראל".
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by