נענע שו``פ
נסטלה, P&G, קוקה קולה וישראל
אעשה כמיטב יכולתי. בירו
צילום: ספי, ישראל סאן
עודכן
11:50 04/08/2008
דוד ורטהיים
נציגות ישראלית ראשונה בפדרציית המפרסמים העולמית - WFA
לראשונה בתולדות איגוד השיווק הישראלי (לשעבר איגוד המפרסמים) הוזמנה מנכ"ל האיגוד, עו"ד תלמה בירו, לייצג את אנשי השיווק והמפרסמים בישראל בפורום בינלאומי של פדרציית המפרסמים העולמית ה- Advertisers World Federation OF.
הפורום הבינלאומי Responsible Advertising & Children, המתכנס בבריסל, יעסוק ביצירת קוד התנהגות עולמי בפרסומת שיווקית אחראית לילדים ולנוער, ויקנה לדור הבא כלים לעשיית שימוש נכון ובחירות מושכלות במדיה הפרסומית. את המהלך הבינלאומי מובילות כמה מן חברות המשווקות המובילות בעולם ונציגיהן משתתפים בפורום, בהן דנונה, נסטלה, יוניליוור, P&G, קוקה קולה, מקדונלד'ס, ריגלי, מארס, קראפט, פפסיקו ועוד.
בהזמנה שנשלחה למנכ"ל האיגוד בירו, ציין מנכ"ל ה- WFA, סטפן לורקה: "אנו המפרסמים, נמדדים כל יום על ידי הצרכנים העוקבים אחר צעדינו ולכן התקשורת בינינו חייבת להיות אפקטיבית ומבוססת על אמון. פורום ה- RAC שהינו הנהגה בינלאומית הכוללת את הגופים המובילים בעולם העוסקים בשיווק ופרסום, נולד במטרה לחזק ולהרחיב את בסיס האמון שבין צרכנים למפרסמים. מטרתו של הפורום ליצור קוד התנהגות עולמי בפרסום ושיווק לילדים ולשרטט גבולות ברורים לפעילות השיווקית לפלח צרכנים זה".
בירו ציינה כי "ההזמנה לפורום הבינלאומי הינה כבוד גדול לתעשיית השיווק המקומית כמו גם לאיגוד השיווק הישראלי. אעשה כמיטב יכולתי כדי להיות שגרירה נאמנה של העשייה השיווקית השוקקת בארץ וכדי לייצג נאמנה את חברי - אנשי השיווק והמפרסמים בישראל".
הפורום הבינלאומי Responsible Advertising & Children, המתכנס בבריסל, יעסוק ביצירת קוד התנהגות עולמי בפרסומת שיווקית אחראית לילדים ולנוער, ויקנה לדור הבא כלים לעשיית שימוש נכון ובחירות מושכלות במדיה הפרסומית. את המהלך הבינלאומי מובילות כמה מן חברות המשווקות המובילות בעולם ונציגיהן משתתפים בפורום, בהן דנונה, נסטלה, יוניליוור, P&G, קוקה קולה, מקדונלד'ס, ריגלי, מארס, קראפט, פפסיקו ועוד.
בהזמנה שנשלחה למנכ"ל האיגוד בירו, ציין מנכ"ל ה- WFA, סטפן לורקה: "אנו המפרסמים, נמדדים כל יום על ידי הצרכנים העוקבים אחר צעדינו ולכן התקשורת בינינו חייבת להיות אפקטיבית ומבוססת על אמון. פורום ה- RAC שהינו הנהגה בינלאומית הכוללת את הגופים המובילים בעולם העוסקים בשיווק ופרסום, נולד במטרה לחזק ולהרחיב את בסיס האמון שבין צרכנים למפרסמים. מטרתו של הפורום ליצור קוד התנהגות עולמי בפרסום ושיווק לילדים ולשרטט גבולות ברורים לפעילות השיווקית לפלח צרכנים זה".
בירו ציינה כי "ההזמנה לפורום הבינלאומי הינה כבוד גדול לתעשיית השיווק המקומית כמו גם לאיגוד השיווק הישראלי. אעשה כמיטב יכולתי כדי להיות שגרירה נאמנה של העשייה השיווקית השוקקת בארץ וכדי לייצג נאמנה את חברי - אנשי השיווק והמפרסמים בישראל".
עוד כתבות במדור
מדיה
כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ