בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
סקר TGI  
מהפך בצמרת: "ישראל היום" עוקף את מעריב 
 
סקר TGI  |
 
דוד ורטהיים

פחות משנה לאחר ההשקה של שלדון אדלסון ונתוני סקר TGI שפורסמו היום, מצביעים על המשך עליה חדה בחשיפה ל"ישראל היום" המעמידה אותו במקום השני בדירוג. בשאר העיתונים – אין חדש - ממשיכה הירידה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
מהפך בצמרת: פחות משנה לאחר ההשקה של המיליונר האמריקאי שלדון אדלסון את "ישראל היום" והוא כבר הספיק לחולל שינוי היסטורי, לעקוף את מעריב ולהיות מדורג כעיתון היומי השני הנקרא בישראל, כך מנתוני סקר TGI השנתיים שפורסמו היום. הנתונים מצביעים על המשך עליה חדה בחשיפה ל"ישראל היום" עם רמת חשיפה יומית ממוצעת של מעל 20%.

מהנתונים עולה גם כי כתוצאה מהתחזקותו של ישראל היום ,המופץ חינם ובדרך זו פונה בחלקו לציבור שלא נהג לרכוש/לקרוא עיתון יומי, לא נצפה שינוי מהותי ברמה של סך כל הקריאה בעיתונים יומיים בתקופה האחרונה. זאת בניגוד למגמה של ירידה בקריאת עיתונים יומיים שאופניה בשנים הקודמות. סך כל הקריאה או הכיסוי (reach) היומי של 5 העיתונים הארציים היומיים (ידיעות, ישראל היום, מעריב, הארץ, גלובס) במחצית הראשונה של 2008 (ינואר-יוני 2008) עומדת על 58.0%, לעומת החציון שלפניו (יולי-דצמבר 2007) אשר בו עמד הכיסוי היומי על 57.7%.

לעומת זאת הכניסה של עיתונים יומיים חדשים כגון"TheMarker" כעיתון עצמאי, "24 דקות" ו- "פוסט" העלתה במעט את סך כל הקריאה ורמת סך כל הקריאה הכולל עיתונים אלו עומדת היום על 59.1%. בארבעת העיתונים הארציים ה"וותיקים" (ידיעות, מעריב, הארץ וגלובס) ממשיכה מגמת הירידה בחשיפה, הפעם ב- 2% בקירוב.

ברדיו אין שינוי: סך כל ההאזנה נשארה יציבה בין שתי התקופות האחרונות ועומדת כיום (ינואר-יוני 2008) על 75.4% ביום חול ממוצע לעומת 75.9% בתקופה הקודמת (יולי-דצמבר 2007).

* מאגר המידע השיווקי TGI מבוצע ע"י חברת "מחקרי סינגל סורס" מקבוצת טלסקר ותחת פיקוח ובקרה מקצועית של ועדת המחקר של איגוד חברות הפרסום.
 
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by