בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום מהתחת 
מדיה פרסומית חדשה: נייר טואלט 

מדיה פרסומית חדשה: נייר טואלט

 
פרסום מהתחת |
 
דוד ורטהיים

ביט תקשורת חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברה סינית המדפיסה על גבי נייר טואלט

 
 
 
 
 
 
 
 
 
משרד יחסי הציבור ביט תקשורת מציע פרסום על גבי מדיה חדשה - נייר טואלט. על פי החברה, בעקבות הצלחתו של קמפיין גרילה שנעשה עבור חברת המחשוב נטרן, בו הופצו 20 אלף גלילים עם הכיתוב 'בעיות במערכת?' לבתי עסק במרכז, תציע ביט גם לחברות אחרות להשתמש במדיה הפרסומית הלא שגרתית.

"מדובר במדיה פנויה. כיום אין פרסומות על נייר טואלט ולכן אנשים לא 'חוסמים' אותם כמו פרסומות בטלוויזיה או בעיתונות. אנשים שיושבים בשירותים לוקחים את הזמן שלהם לכן ניתן לשלב על גבי הנייר משחקים או גרפיקה המשדרים את ערכי המותג." אומר אבינועם שחר מבעלי ביט תקשורת.

בימים אלה חתמה ביט תקשורת על הסכם שיתוף פעולה עם חברה סינית המדפיסה על גבי נייר טואלט. "כיום אין בארץ אפשרות להדפיס על נייר טואלט מאחר ומדובר בציוד הדפסה מורכב. ההסכם שחתמנו עם באו לינג, החברה הסינית, מאפשר הדפסה בכמויות גדולות ובעלויות נמוכות", אומר שחר.
 
תפרסם על נייר טואלט. ביט תקשורת (צילום: יח"צ)
 תפרסם על נייר טואלט. ביט תקשורת (צילום: יח"צ) 
 
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by