בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
עד פופ 
קמפיין לחברים בלבד 
 
 רק ברשתות חברתיות. היפה והחנון (צילום: ערוץ 10)   
עד פופ |
 
דוד ורטהיים

ערוץ 10 העלה באנר מרחף ברשתות חברתיות בלבד ל"היפה והחנון". החידוש: פופ-אפים טלוויזיוניים

 
 
 
 
 
 
 
 
 
ערוץ 10 העלה קמפיין אינטראקטיבי לסידרת הריאליטי החדשה "היפה והחנון" העולה ברביעי הקרוב ב- 21:00. הקמפיין עלה בבאנרים מרחפים ברשתות חברתיות בלבד: מקושרים, showme ועוד, והינו שילוב של סאונד ווידאו. בנוסף, לראשונה נעשה שימוש בפופ-אפים טלוויזיוניים לטובת קמפיין באינטרנט.

הקמפיין מלווה בשיר "שני עולמות" המלווה את הבאנר ומשמש כשיר הנושא של הסדרה, בביצוע רמי קליינשטיין ולינור אברג'יל. קמפיין האינטרנט עלה באמצעות חברת "לעומק התודעה שיווק לצעירים" בתקציב של 50.000 ₪.
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by