בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
מקסי בר 
שגרה: בר רפאלי נבחרה כפרזנטורית של נייקי  
 
 ימים של שגרה. קמפיין נוסף לרפאלי (צילום: יח``צ)   
מקסי בר |
 
דוד ורטהיים

אחרי מי עדן, אירית, בוניטה דה מאס, קוברה ומשרד החוץ, הגיע תורו של המותג העולמי "HURLEY" מבית נייקי לקחת את בר רפאלי

 
 
 
 
 
 
 
 
 
המותג העולמי "HURLEY", המתמחה באופנת גלישה ונמצא בבעלות נייקי העולמית, בחר בבר רפאלי, כפרזנטורית המותג.

הקמפיין העולמי, שיגיע גם לישראל בתחילת אוקטובר 2008 יצולם בברזיל ע"י הצלם הנודע ,דיויד מישיגן ויכלול: סרטוני טלוויזיה, שלטי חוצות בפריסה ארצית, מודעות צבע בעיתונות יומית ומגאזינים וכן קטלוג שיופץ במיליוני עותקים ברחבי העולם.

לדברי רן שפינט, מנכ"ל רשת "HURLEY" ישראל: "בר רפאלי מתחברת לערכי המותג המתבססים על אופנה ספורטיבית, לייף סטייל, גלאם ומקרינה סקסיות. רפאלי מביאה עימה את התדמית הציבורית שלה אל "HURLEY" ומעבר לפנים יפות וגוף מושלם היא תחזק את המיצוב של "HURLEY" כמותג נחשק ומוביל בתחומו".

רפאלי הובילה רק לאחרונה את הקמפיינים של מי עדן, בוניטה דה מאס, אירית, קוברה ואפילו של משרד החוץ - לבקשתו האישית של שר התיירות יצחק הרצוג.
 
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by