בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
סוגרים שנה 
וואלה! yes: שיא של 60 מיליון צפיות  
 
 ``סלבס`` של וואלה! yes (צילום:יח``צ)   
סוגרים שנה |
 
דוד ורטהיים

מקאן אריקסון נכנס לשיתוף פעולה אסטרטגי עם החברות

 
 
 
 
 
 
 
 
 
yes ו- וואלה! הציגו היום את תוצאות סיכום השנה הראשונה לפעילות האתר המשותף וואלה! yes, את המהלכים הקרובים ואת תוכניותיהן העתידיות. על-פי נתוני החברות, מאז השקת המיזם לפני כשנה, גלשו באתר וואלה! yes כ-700 אלף משתמשים ייחודיים בכל חודש. במהלך השנה היו 40 מיליון צפיות וידיאו ונצפו 220 מיליון דפים. משך הזמן הממוצע לביקור עמד על כ- 7:30 דקות עם שיא של 8:50 דקות; ממוצע דקות ליוניק בחודש: 40:20 דקות לעומת 10 דקות בלבד באתרים המתחרים. במהלך חודש יוני הגיע האתר לשיא של 5 מיליון צפיות וידיאו כאשר 60% מהגולשים שצפו בפרקים ארוכים ראו את האייטם עד סופו.

לדברי אילן ישועה מנכ"ל וואלה!, הצלחת המיזם המשותף עם yes עולה על כל התחזיות: "הגולשים מצביעים בעיניים ובניגוד לחששות רובם צופים בפרקים מלאים. מהפכת ה- BB Video הגיעה לישראל ו-וואלה! גאה להוביל אותה בשיתוף עם yes. ההצלחה עם הגולשים מובילה להצלחה עם מפרסמים".

ישועה: "אנו סוגרים עסקאות עם רוכשות המדיה הגדולות בשוק ומובילים את המגמה של הצמדת פרסום לתוכן טלוויזיוני באינטרנט. כפי שחזינו וכפי שקורה בעולם, מתחיל תהליך זליגה של תקציבי פרסום מהטלוויזיה המסחרית לפרסום וידיאו באינטרנט. אנו מעריכים, כי תוך שלוש שנים, כ-100 מיליון ₪ יוסטו מהטלוויזיה לפרסום בתכני וידיאו באינטרנט. מדובר במגמה צרכנית ברורה שאינה בשליטתם של ערוצי הטלוויזיה".

רון אילון מנכ"ל yes אמר כי "האתר הוביל את השינוי בהרגלי הצפייה של הגולשים, מפרקי זמן קצרים של מספר דקות לפרקים שלמים בני חצי שעה ויותר וכעת נוביל גם את השינוי בהרגלי הפרסום באינטרנט".

על פי וואלה!, האייטמים הנצפים ביותר באתר בשנה האחרונה היו: דני הוליווד - פרק 1: 340 אלף צפיות, סרוגים - פרק 1: 280 אלף צפיות, וידוייה של זונת צמרת - פרק 1: 240 אלף צפיות.
הסדרות הנצפות ביותר באתר הן: 1. דני הוליווד 2. השיר שלנו 1,2,3,4 3. ראש גדול 1,2,3,4 4. וידוייה של זונת צמרת 5. אולי הפעם 1,2.

בחברה הודיעו כי בקרוב יעלה האתר בקרוב את הפרויקט הראשון מסוגו בארץ "סלבס", סדרת סאטירה באנימציה בהשתתפות מיטב סלבריטאי ישראל, הסדרה תשלב באופן מלא בין השידור בטלוויזיה לפעילות באתר, כאשר הגולשים יוכלו להרכיב מערכונים באתר ומדי שבוע יבחר צוות התוכנית, בישיבת מערכת אשר תועבר בשידור באתר את מערכון הגולשים הנבחר של השבוע, והוא ישולב בסדרה. הגולש אשר המערכון שלו יבחר, יקבל תשלום עבור המערכון. בתוך כך, אילון וישועה העריכו, כי בתוך שנה יוכפל היקף התוכן באתר ובמהלך שנת 2009 מספר צפיות הווידיאו בו יגיע לכ-100 מיליון.
 
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by