בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרזנט פרוגרסיב 
סולם סול 

סולם סול

 
פרזנט פרוגרסיב |
 
דוד ורטהיים

ימית סול תוביל את "בוניטה" עונה נוספת

 
 
 
 
 
 
 
 
 
"בחירה נכונה למותג". סול (צילום: יח"צ)
 "בחירה נכונה למותג". סול (צילום: יח"צ)    
רשת הבוטיקים בוניטה, חתמה לעונה נוספת עם הדוגמנית והשחקנית ימית סול והיא תשמש כפרזנטורית הרשת לעונת חורף 2008/9. תמורת הקמפיין תקבל סול כ-50,000 $.

מהחברה נמסר הבוקר כי בעקבות סקרים שערכה החברה בקרב קהל לקוחותיה עולה כי ימית סול היא בחירה נכונה למותג ומשרתת את ערכיה בהתאמה. עונת קיץ 2008, הוגדרה כעונה מוצלחת במיוחד לרשת, שלוותה בעלייה משמעותית במכירות ביחס לתקופה זהה שנה שעברה, כאשר בחברה מייחסים חלק מהעלייה לבחירה בימית סול, שמשכה קהל צעיר יותר לרשת.
הקמפיין בכיכובה של ימית סול יעלה באמצעות משרד הפרסום "ברוקנר נטע יער" ויכלול קמפיין טלוויזיה , קטלוג, שילוט חוצות בפריסה ארצית ובפרסום בנקודות המכירה ומודעות בכל עיתונות היומית, עיתונות הנשים והמגזינים.

פרידה ראובני, בעלת רשת בוניטה: "ימית סול היא דוגמנית ושחקנית ישראלית מוערכת ואנו שמחים להמשיך איתה עונה נוספת, שתהיה מוצלחת לא פחות מהעונה הקודמת. ימית נבחרה להמשיך להיות האישה של בוניטה, כיוון שהיא בעלת אישיות כובשת ויופי ייחודי ומייצגת נאמנה את ערכי מותג בוניטה: רעננות, צעירות וסקסיות , ופונה לקהל רחב יותר של לקוחות, עם דגש על קהל צעיר".
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by