בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
ואלו הזוכים 
כוח יח"צ  

כוח יח"צ

 
ואלו הזוכים |
 
דוד ורטהיים

השקת פרויקט BETTER PLACE בישראל ומיתוג פסגות זכו בתואר קמפיין השנה ב"אריה השואג"

 
 
 
 
 
 
 
 
 
זכה באריה. עמירם פליישר יחסי ציבור (צילום: יח"צ)
 זכה באריה. עמירם פליישר יחסי ציבור (צילום: יח"צ)   
השקת פרויקט BETTER PLACE בישראל, שבוצע על-ידי משרד דבי תקשורת, ומיתוג "פסגות" כבית השקעות מוביל, שבוצע על-ידי עמירם פליישר יחסי ציבור, הם הזוכים בתחרות "האריה השואג",
לבחירת קמפיין השנה ביחסי ציבור לשנת 2007. הזוכים הוכרזו ביום ו' 11.7 בתחרות השנתית של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות, "האריה השואג", שמטרתה לעודד מצוינות בין העוסקים ביחסי ציבור,דוברות וייעוץ תקשורתי בישראל, באולם "הקאמרי" בתל-אביב.

במהלך האירוע הוענקו 9 פרסי האריה השואג לקמפיינים, על-פי קטגוריות שונות. כמו כן הוענק פרס מנכ"ל השנה, למנכ"ל חברת "אל- על", חיים רומנו, על שימוש מושכל ביחסי ציבור ובתקשורת לקידום החברה, וכן הוענקה תעודת יקיר האיגוד,לאיש יחסי הציבור משה דיין, מוותיקי ענף יחסי הציבור ומפעילי האיגוד. בנוסף, השנה לראשונה התחלקו בתואר קמפיין השנה של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור שני זוכים.

יו"ר האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות, סילביה בית הלחמי, אמרה כי הבחירה בשתי עבודות כקמפיין השנה, מעידה על רמתן הגבוהה של העבודות שהוגשו השנה לתחרות, ועל הדילמה הגדולה של צוות השופטים, שהורכב מאנשי יחסי ציבור ותיקים, עיתונאים, אנשי אקדמיה ומפרסמים, לבחור את הקמפיין המצטיין מבין כלל הקמפיינים המצטיינים שהיו בשנת 2007.
 

המכונית החשמלית - המדוברת ביותר

 
בנימוקי השופטים לבחירת עבודתו של משרד עמירם פליישר יחסי ציבור על תהליך מיתוג "פסגות" כבית השקעות מוביל נאמר: "בשוק תחרותי ביותר השכיל משרד פליישר להתמקד בהון האנושי של פסגות- המומחיות של מנהלי החברה, ולהציגם בפני שני קהלי היעד המרכזיים – כתבי הכלכלה ויועצי ההשקעות. התכנון המקצועי והמדויק, הביצוע המעולה, הניבו הישגים ותוצאות מרשימות בתחום יחסי הציבור. הקמפיין שבוצע ברמה גבוהה מאוד, תוך שימוש יעיל בחומרי יחסי ציבור, הינם יחסי ציבור במיטבם, ועל כן נמצא הקמפיין כראוי לזכות כקמפיין השנה".

לגבי קמפיין השקת BETTER PLACE בישראל, שבוצע על-ידי משרד דבי תקשורת, בראשות משה דבי, אמרו השופטים: "החדרת קונספט צרכני חדשני, כשבפועל אין כלל מוצר מוחשי למכירה מיידית, מהווה אתגר משמעותי. משרד דבי תקשורת בנה תוכנית עבודה מצוינת, שעשתה שימוש אופטימאלי בנכסים שבידיה, תוך הבאה למודעות ציבורית רחבה את חשיבות הפרויקט כשמירה על איכות הסביבה. בעזרת ביצוע נכון ותוצאות מרשימות, "המכונית החשמלית של שי אגסי", הוא הפרויקט המדובר כיום בכל בית בישראל, ועל כך נמצא הקמפיין כראוי לזכות כקמפיין השנה".

בין הזוכים בשאר הקטגוריות נמצאים גיתם פורטר נובלי, שזכה בקטגוריית מדיה ותקשורת על קמפיין רדיו רם 93.6 – רדיו ללא גבולות. בקטגוריית טיפול במשבר/ מאבק זכה קמפיין יחסי ציבור נגד חברות הגז הפיראטיות, בביצוע משרד לניאדו-גנאור. בקטגוריית שיווק מוצר זכה קמפיין מיתוג פסגות כבית השקעות מוביל, בביצוע עמירם פליישר – יועצים לתקשורת. כמו כן, הוענקו שלושה ציונים לשבח לעבודות מצטיינות: משרד חצב דה-ויט זכה בציון לשבח עבור יחסי ציבור ליקב רימון; לשכת דובר עיריית תל-אביב - יפו, זכתה בציון לשבח על קמפיין "שעת כדור הארץ"; לשכת דובר עיריית נתניה זכתה בציון לשבח על קמפיין הליגה לכדורגל חופים ושילובו במיתוג העיר נתניה.

סילביה בית הלחמי, יו"ר האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברת ציינה כי ענף יחסי הציבור נמצא כיום בעידן של פריחה. "משרדים חדשים נפתחים, ההתמחות של העוסקים בענף מותאמת לרוח התקופה וקיימת שאיפה למצוינות בענף שבאה לידי ביטוי ברמת העבודות שהוגשו לתחרות. כמן כן אנו עדים לעלייה ביוקרת ענף יחסי הציבור,כאשר עיתונאים לא מעטים עוברים לעסוק בתחום, ומביאים איתם ידע והבנה למקצוע. כן יש לציין את האינטרנט שהפך לכלי מיידי לשימוש הדוברים ואנשי יחסי הציבור,שבו ניתן להעביר פירוט המידע שלא ניתן להתפרסם בעיתונות הכתובה והמשודרת.זהו מהפך הפועל לטובת הלקוח ותועלתו".
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by