בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
מחריף המאבק להחזרת השילוט לאיילון 

מחריף המאבק להחזרת השילוט לאיילון

 
פרסום ושיווק |
 
דוד ורטהיים

איגוד השיווק יוצא בקריאה לקראת הדיון מחר בועדת הכלכלה של הכנסת

 
 
 
 
 
 
 
 
 
"מרכיב חשוב בתמהיל השיווק." תלמה בירו (צילום: יח"צ)
 "מרכיב חשוב בתמהיל השיווק." תלמה בירו (צילום: יח"צ)   
איגוד השיווק הישראלי (לשעבר איגוד המפרסמים) יצא הבוקר בתמיכה גורפת בהחזרת השילוט לאיילון. התמיכה נעשתה באמצעות עו"ד תלמה בירו מנכ"ל האיגוד, ששלחה מכתב בנושא לח"כ גלעד ארדן וחברי וועדת הכלכלה, לקראת הדיון בנושא מחר. במכתב היא מחזקת את ידיהם של נציגי חברות השילוט, ותומכת בעמדת חה"כ מרציאנו ושר התחבורה.

במסגרת המכתב מסבירה בירו כי "פרסום החוצות הינו מרכיב חשוב בתמהיל השיווק של החברות המפרסמות בישראל. בהיותו אפיק פרסום אפקטיבי ביותר בעל עלויות סבירות ונמוכות משמעותית מן האופציות האחרות, הוא משמש בעיקר את החברות הקטנות והבינוניות במשק שידן אינה תמיד משגת לפרסם בטלוויזיה או בעיתונות. עבור רבות מהן שילוט החוצות אף מהווה פלטפורמה פרסומית יחידה."

עוד הוסיפה בירו כי פרסום החוצות סבל ממשבר גדול לפני כארבע שנים עם קריסתה של חברת השילוט המובילה פוסטרמדיה. "בעוד הענף מתאושש ומתחיל לעמוד על רגליו הונחתה עליו פגיעה קשה נוספת עם ההחלטה להסיר את השילוט מאיילון", הוא מוסיפה, "מאות בתי אב שהתפרנסו עד כה בכבוד מהעיסוק בענף איבדו את מקור פרנסתן והצטרפו אל מעגל האבטלה."

בירו מוסיפה במכתבה כי לגבי הטענה כי השלטים פוגעים במרחב הציבורי, מדובר ב"מדרון חלקלק, משום שהוא רק יריית הפתיחה במסע הסרת פרסום אורבאני למען "המרחב הציבורי". אותו מרחב ציבורי רחב הרבה יותר מן הכבישים הבינעירוניים באיילון, רחב יותר מעיר זו או אחרת, והוא כולל למעשה את כל השטחים שמחוץ לביתנו."
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by