בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
פרסום ושיווק 
הפרסום עובד  

הפרסום עובד

 
פרסום ושיווק |
 
דוד ורטהיים

שמעוני פינקלשטיין ובאומן בר ריבנאי חזרו מפסטיבל ניו יורק עם מדליות כסף וארד

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
שבוע אחרי פסטיבל קאן, הפרסום הישראלי ממשיך להביא הצלחות בינלאומיות. משרדי הפרסום שמעוני-פינקלשטיין DraftFCB ובאומן בר ריבנאי SAATCHI & SAATCHI זכו שלשום במדליות כסף וארד בתחרות הפרסום הבינלאומית של פסטיבל ניו-יורק.

שמעוני פינקלשטיין זכה במדליית הכסף עבור קמפיין האינטרנט שהכין לעמותת ’מאיר פנים’, שהזמין את הגולשים לתרום ארוחה לילדים נזקקים ע"י משלוח מסרון (SMS).
הקמפיין זכה לפני שנה בשני פרסים בתחרות ’Cannes Lions’, בנובמבר האחרון בשתי מדליות ארד בתחרות ה-’EPICA’ ובתחרות ה-’Eurobest’, ובתחרות הקקטוס האחרונה בשתי מדליות כסף וזהב.

באומן בר ריבנאי זכה במדליית ארד עבור קמפיין שהכין ל’מי עדן’ - סרטון הפרסומת ’70% מגופך הם מים’, שזכה גם בתחרות ה-Golden Drum שנערכה השנה.

השנה לקחו חלק בתחרות הפרסום כ-7,200 קמפיינים מכל העולם, מתוכם 72 קמפיינים ישראליים. המתמודדים שעלו מביניהם לגמר היו גם קמפיין שילוט החוצות של מי עדן (באומן בר ריבנאי), סרטון הפרסומת ל’טושיבה – חיפושית – HD הכי חד’ ומודעת הפרינט ל’היינץ – קטשופ חריף’ (שלמור אבנון עמיחי Y&R), וסרטון הפרסומת לעמותת ’אדם טבע ודין’ במסגרת הקמפיין ’אוויר נקי’ (ראובני פרידן IPG).
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by