בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
 
שלושה קמפיינים של "רשת" זכו ב"פרומקס" 

שלושה קמפיינים של "רשת" זכו ב"פרומקס"

 
 
דוד ורטהיים

מחלקת הפרומו של הזכיינית זכתה בפסל כסף ושני פסלי ברונזה בתחרות היוקרתית בניו יורק

 
 
 
 
 
 
 
 
 
זכתה בפרומקס. רשת
 זכתה בפרומקס. רשת   
שלושה קמפיינים מבית היוצר של מחלקת הפרומו של "רשת" זכו בתחרות פרומקס היוקרתית שנערכה החודש בניו – יורק.

הקמפיינים הם: פרומו תדמיתי "אולפנים" - סרט תדמית המציג את "אולפני רשת"- בסגנון עשייה והילה קולנועית, בזמן אמת ומאחורי הקלעים. הסרט בבימויו של אדם סנדרסון זכה בפסל ברונזה על בימוי ובפסל כסף על עיצוב ותפאורה.

קמפיין נוסף שזכה בפסל ברונזה על עיצוב וארט דירקטור הוא פרומו "שישי שבת החדש" שהציג את ימי השידור של "רשת" בסוף השבוע.
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by