בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
 
 
האתרים המובילים 

האתרים המובילים

 
 
נילי אורן

אילו אתרים עלו ואיזה ירדו בחודש האחרון? סקר TIM מגלה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
פחות מחפשים? גוגל
 פחות מחפשים? גוגל    
החשיפה השבועית לאתרים גוגל, יוטיוב, נענע 10, MSN ותפוז, ירדה במהלך חודש אפריל לעומת החודש שלפניו. כך עולה מסקר TIM שפורסם היום. Ynet שימר את כוחו, והחשיפה לוואלה, NRG, זאפ, ופייסבוק, עלתה.

בסקר האחרון שבדק את החשיפה לאינטרנט באפריל, נמצא כי גוגל עומדת בראש הטבלה עם חשיפה של 89.1% (לעומת 89.7% במרץ), אחריו נמצאת וואלה עם 68.5% (לעומת 68.1% במרץ) במקום השלישי בסקר עומד Ynet עם 59.9% חשיפה, בדיוק כמו בחודש הקודם.

יוטיוב עלה מהמקום החמישי למקום הרביעי בטבלה, עם 33.6% (לעומת 34.1% במרץ) ומייד אחריו נענע 10 שירד למקום החמישי, עם 33.4% (לעומת 39.1%). MSN הבאים בתור זכו ל-27.3% (לעומת 27.7%).

NRG טיפס מהמקום השמיני למקום השביעי בטבלה, והגיע ל-25.6% אחוזי חשיפה (לעומת 23.6% בחודש הקודם). אתר השוואת המחירים זאפ טיםס שני מקומות, ועלה מהמקום העשירי למקום השמיני בטבלה עם 23.6% (לעומת 221.%). תפוז ירד מהמקום השמיני למקום התשיעי בטבלה, עם 21.8% (לעומת 24.2%), ופייסבוק שעלה מהמקום ה-11 למקום העשירי, סוגר את רשימת האתרים המובילים עם 21.6% (לעומת 21.3% בחודש לפני). אתר דפי זהב, שעמד בחודש הקודם במקום התשיעי, ירד במקומו למקום ה-11 בטבלה.

סקר TIM נערך מדי תקופה בקרב מדגם ארצי של משתמשי אינטרנט יהודים בגילאי 13 ומעלה, ומודד את החשיפה לאתרי אינטרנט. הסקר נערך און ליין, והנדגמים נדרשים לענות בו אם ומתי ביקרו בפעם האחרונה בכל אחד מהאתרים המצויינים בסקר. השנה ענו עליו 802 גולשים.

בדצמבר 2007 נמצא בסקר TIM החצי שנתי כי היקף השימוש באינטרנט בכלל האוכלוסיה בישראל, כולל אומדן משלים של מגזרי העולים והערבים, עומד על 4 מיליון משתמשים. כלומר כ-74% מכלל אוכלוסיית המדינה מגיל 13 ומעלה גולשת ברשת.
 
 
 
 
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by